folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Tahribata Normal Olarak Giremiyorum



Tahribata Normal Olarak Giremiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    CanKirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şöyle yapabilirsin, 3g modemler çevirmeli bağlanıyor ya, modemi operatörün yardımcı yazılımını kullanmadan bağlarsın nete, dnsi de rahatça değiştirebilirsin. ha tabi kota takibi yapılamaz. Sallıyo demeyin, yaklaşık 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum.


    -----------------------------

    yardımcı yazılım olmadan nasıl nete bağlanabilirim?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bende siteyi görebiliorum login olmak için yazdığımda login yapmıo beni


    dewdim dewrildim geldim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    tasslehoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    CanKirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şöyle yapabilirsin, 3g modemler çevirmeli bağlanıyor ya, modemi operatörün yardımcı yazılımını kullanmadan bağlarsın nete, dnsi de rahatça değiştirebilirsin. ha tabi kota takibi yapılamaz. Sallıyo demeyin, yaklaşık 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum.


    -----------------------------

    yardımcı yazılım olmadan nasıl nete bağlanabilirim?


    -----------------------------
    Ya normalde, modemin donanımları tam yüklendiğinde ağ bağlantılarımda simgesi beliriyor. yardımcı yazılım şebekeyi bulduktan sonra, ona ait "connect" tuşu yerine ilgili modem ikonunu tıklayıp bağlan dediğinde bağlantı kurulmuş oluyo. tabi, ikon belirdikten sonra özelliklerinden Ağ Erişimi/Internet TCP-IP kısmına gidip dnsi belirleyip sonra bağlan diyeceksin. Ha eğer ikon belirmiyorsa, windowsun Internete bağlan sihirbazını kullanarak yeni bağlantı oluşturabilirsin, operatörün teknik servisi kullanman gereken numarayı verecektir. Eğer ayarları manuel yaparsan, bağlantı oluştuktan sonra ayarlarsın, işte numarayı sor, bağlan penceresini görüntüle vs.


    Twitter: @CanKirca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    İlginç. ben ttnetin dnsleriyle her şeyi sorunsuzca yapabiliyorum, üstelik IE6 :D+FF


    Twitter: @CanKirca
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    ambient bunu yazdı:
    -----------------------------

    dün aynı sorun bendede vardı sadece tahribat degil youtube da aynıydı bugün düzeldi


    -----------------------------

     

    Dün ben bu olayın konusunu açtım kimse inanmadı

    http://tahribat.com/Forum-Youtube-Sizde-Aciliyor-Mu-141028/

Toplam Hit: 2290 Toplam Mesaj: 16