Tahribata Normal Olarak Giremiyorum
-
CanKirca bunu yazdı:
-----------------------------
Şöyle yapabilirsin, 3g modemler çevirmeli bağlanıyor ya, modemi operatörün yardımcı yazılımını kullanmadan bağlarsın nete, dnsi de rahatça değiştirebilirsin. ha tabi kota takibi yapılamaz. Sallıyo demeyin, yaklaşık 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum.
-----------------------------yardımcı yazılım olmadan nasıl nete bağlanabilirim?
-
bende siteyi görebiliorum login olmak için yazdığımda login yapmıo beni
-
tasslehoff bunu yazdı:
-----------------------------
CanKirca bunu yazdı:
-----------------------------
Şöyle yapabilirsin, 3g modemler çevirmeli bağlanıyor ya, modemi operatörün yardımcı yazılımını kullanmadan bağlarsın nete, dnsi de rahatça değiştirebilirsin. ha tabi kota takibi yapılamaz. Sallıyo demeyin, yaklaşık 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum.
-----------------------------yardımcı yazılım olmadan nasıl nete bağlanabilirim?
-----------------------------
Ya normalde, modemin donanımları tam yüklendiğinde ağ bağlantılarımda simgesi beliriyor. yardımcı yazılım şebekeyi bulduktan sonra, ona ait "connect" tuşu yerine ilgili modem ikonunu tıklayıp bağlan dediğinde bağlantı kurulmuş oluyo. tabi, ikon belirdikten sonra özelliklerinden Ağ Erişimi/Internet TCP-IP kısmına gidip dnsi belirleyip sonra bağlan diyeceksin. Ha eğer ikon belirmiyorsa, windowsun Internete bağlan sihirbazını kullanarak yeni bağlantı oluşturabilirsin, operatörün teknik servisi kullanman gereken numarayı verecektir. Eğer ayarları manuel yaparsan, bağlantı oluştuktan sonra ayarlarsın, işte numarayı sor, bağlan penceresini görüntüle vs. -
İlginç. ben ttnetin dnsleriyle her şeyi sorunsuzca yapabiliyorum, üstelik IE6 :D+FF
-
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
dün aynı sorun bendede vardı sadece tahribat degil youtube da aynıydı bugün düzeldi
-----------------------------Dün ben bu olayın konusunu açtım kimse inanmadı
http://tahribat.com/Forum-Youtube-Sizde-Aciliyor-Mu-141028/
