Tahribata Şöyle Bir Özellik Eklense
-
çocuğu bir dövmediğiniz kalmış...
öyle değilde foruma kattıklarım bölümünde "x yeni mesaj" yazsa iyi olurdu. ama malum cokkie lazım ona da.
-
nonviolen bunu yazdı:
-----------------------------Ravage bunu yazdı:
-----------------------------
Bence son derece luzumsuz ve zahmetli hiç gerek yok bu siteye girmeye üşenen kisinin zaten işi yok demektir...
-----------------------------üşenmekten değil mesela tbt de değiliz sadece msn açık falan mesaj geldiğinde direk bakarız ne bilim bence olursa güzel olur yani
-----------------------------
gerçek tbt ci msnden önce tbt yi açar..
bak bana sor hayranlarıma msne girmiyorum ama tüm gün tbt deyim :P -
iğvrennçÇÇ bi teklif :)
-
tahribattagünlükyüzlerce konubinlerce mesaj döndüğüne göre mail kutusu dolabilir gereksiz
-
bu düşünce mail bomber için iyi olabilir ama gerenk yok.Dakka bası mail gelcek bide o çıkmasın zaten asosyal bi insan olarak bütün günüm tahribatta geciyo.
-
düşüne düşüne bunu mu buldun :)
-
ekmek de kızartabiliyor mu bu özellik?
-
kedidir o kedi :D
Toplam Hit: 4124 Toplam Mesaj: 29
