Tahribat.Com // Duyuru...
-
tayyipe küfür yasak olsa zaten kimse siyaset yapmazdı :D bu rte ye küfürle başlıyo bizim gençlerimiz siyasete :)
-
seçim yasağı başlamış bulunmaktadır...
-
sitede donla gezmek te yasaklancak amk :D, neyse ii olmuş, siyasi içerikli çok fazla konu açılıyodu yada varolan konulara siyaset bi şekilde karıştırılıyordu,....
-
şimdi ben tayyibin aq dersem ceza mı alcam artık :(.
-
exploit bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi ben tayyibin aq dersem ceza mı alcam artık :(.
-----------------------------
muhahah :D :D sahi siyaset yapanlara ne ceza verilecek? -
iyi olmuş...bende yasklansınlardanım (:
-
Rene iyi de hacım, ışıkları söndürmeden tatile çıkarsak sorun olmaz mı sonra bu ülkeye ?
-
hocam oldumu şimdi ya :( en azından siyasi konular sayesinde fikir alışverişi yapıyorduk karşılıklı tartışıyorduk haa tamam küfür edende oluyordu ama enazından SİYASİ KONULARA KÜFÜRLÜ POST ATMAK YASAKTIR diye sınırlı bi yasak gelse daha makbul olurdu kanımca...
SELAMETLE...
-
bence siyaset yasak olması o muhteşem seçim gecesi çok banlanma olacağı nı düşünüyorum
-
İyi oldu ;)
Toplam Hit: 4849 Toplam Mesaj: 28
