Tahribat.Com // Duyuru...
-
Uye alimi kapatildi , secim doneminde siyaset serbest olursa forumun yarisi banlanir ,bizde dahil :D kendi kendimizi banlardik :)..forum duvarlarina slogan neyim yazmayin gece ...bekciler var :)
-
ne tür bekçiler? sarı tüylü ve piç görünümlü bekçiler mi :\
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
ne tür bekçiler? sarı tüylü ve piç görünümlü bekçiler mi :\
-----------------------------eski türk filmlerindeki bok rengi formalı bekçiler olmasın hani elinde düdük olanlardan
tabi bu sadece sansasyonel bir şey .. :)
-
nan allahtan girip okumuşum mozillada gözükmüo :D kayan yazı :S ei oldu da bu yasak ne zmana kadar ve küfür etmek yassak mı ?
-
Bence siyaset konuşmak forumdan kalkmamalıydı.
-
secimden once partilerle ilgili yazmak, ovmek, yermek yassak,
secimden sonra anket yayinlamak, sonuclar hakkinda yorumda bulunmak yassak. secim sonuclarini internette milyarlarca siteden ogrenebilirsiniz. bi bizde olmasin bizimde farkimiz bu olsun.
-
ozaman avatar üzerinden siyasetde kalkdın bozkurtda kalksın(warmı bilmiorm ornekleme) orak cekiçde kalksın.. madem bi farkımız olucak tam olsun farkımız..
ayrıca ben bu yasağa karşıt bi görüşüm.. cogumuz hayat hakkında bazı dersleri burdan alıorz siyasetde bunn bi kolu..insanlar siyasetde iyiyi kötüyü ttbt farkıyla öğrenmeli bence..
