Tahribat.Com İzmir Buluşması
-
Bu haftasonu arkadaşın düğün olmasa bende gelmek isterdim.Neyse bidahakine nasipse....
-
dostlar artık kesin gibi gözüküyo inşallah cumartesiyi unutmayız.19 kasım cumartesi fuar montrö kapısı saat 14:00 ok??
-
bakıcaz işi gücü toplarsam parada bulursam gelirim...
-
abiler biri bana atsın msn me bi zahmet mail son 5 dk net cafedeyim nerde buluşucaksak yazınız bi zahmmet
ok
fuarmı neresiyse uygunsam bende geliriiim
tahribatçılarrrrrr
-
Edit:
-
-
2002-2003 ten beri tahribat buluşmları var ozamanlar netkabus die bi yer yoktu o ayrı bi konu : ))
-
+ burdaki butun tahribatcilar o verdiğin adressi 24 saat ziyaret ediyor onlarda ne varsa buraya taşıyoruz a.q
-
ewt arkadaşlar buluşma yarın şimdi kesin olarak kimler geliyo..
tam olarak buluşma yerinin koordinatlarını kararlaştıralım
msn : amele_2@mit.gov.tr
eklemeyen warsa eklesin bu arada computerwolftan haberi olan warmı?? bana haber werin
-
computerwolf bu gün saat 6 da otobüse binio yarın bize katılır mc donalds ın önünde saat 14:00 te toplanıos hadi bakalım
Toplam Hit: 10662 Toplam Mesaj: 88
