folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tahribat.Com Un Duyarlı Üyelerine...!!!



Tahribat.Com Un Duyarlı Üyelerine...!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Karatahta tamam güzel ayet vermişsin ama camii dururken de mescidde namaz kılınmaz !

    !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    geçen günkü konudaki gibi. kimsenin başına Türk'ler kadar kötülük gelmemiştir iyi niyetten.ayrıca o parayı yatıtırsan sonuc asla degismez aksine baska yerlerede gidebilir.Arkadasım ayet yazıosun yi güzelde Allah'ta sana akıl vermiş biraz düşünmek gerek gözünü karartıp kesin emin olmadan o paraları yatırırsan belkide günde 5 bebek degil 10 bebek ölebilir.
    lübnanında tarihinden beri kaderi böyle olmuştur yahudilerden en çok çeken milletlerden biridir.

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    üsküdar meydana kurmuşlar böle standlar falan bişiler verdim bende.ama ne yalan sölim doruya doru filistinleride lübnanlılarıda sevmem oraya para vermemin sebebi çok ayrı :D

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    sebebi söylede bizde verelim amk :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    htttp
    htttp's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    millet te vicdan mı kalmamış bana mı öyle geliyor yahu

    biz 17 agustos depreminde millet bize yardıma koştu yaw

    ister edin ister etmeyin ama umurumda degil diyemessiniz

    burdan da arap düşmanlıgı yapmayın

    gördünüz istanbul da -diyarbakırda-trabzonda son olrak izmirde
    ne kadar kişi toplandı
    yardım eden duyarsız kalmayan insanlarda var helalolsun onlara

    ya göründügün gibi ol ya oldugun gibi görün
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    ne vicdanı?
    gazilerimiz 80 ytlyle geçinirken için acımıyoda onlara mı acıyosun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    excaliburr para toplayan kızla ilgili :D

    ... sorcerer & musket ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    17 austos ta bize araplar mı yardım etti http? araplar bize çook yardım etti tabi en başta 1. dünya savaşında ingilizlerle iş birliği yaptılar bu yardımları unutulmamalı harbi.

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    yaw sorun araplıkta değil ya bu lübnan ülke değilmi kardeşim bizmi gidelim savaşmaya ben ne ordu gördüm ne bişe ne ala memleket biz gidelim onların yerine savaşalım dünyanın altı üstünme getirelim (ki abd oçsi bu nu istiyor) onlarda yan gelip yatsınlar sokarım böle adalete önce bi var yok güzüyle dirensin biz elbetki yardımımızı her türlü yapacağız he amk geçen günlerde geldi türkiyeye 7 uçakla lan bunu 3 uçağı sadece yiyeceği uşakları aşcısı fln be g*t sen o uçakları lübnana indirsene ya****m he yine enayi türk milletinin parası sömürülsün yok kardeşim iyi niyet filan yeter amk adam 3 uçak dolusu hizmetçi getiriyo lan
    ben o adamında onu oraya koyanında alayının ...

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    rahat olun beyler bu düyada çeşit çeşit insan var 38 bin alem varmış neyn kaygısını yapıyorsunuz ki anlamıom illaki savaş olacak biz ne kadarda boktan desekte dünyanın gelişmesi için gereklidir savaşmak...Yukarda bizi izleyen bir yaratıcı var değilmi o zaman herşey kontrol altındadır eğer yaratıcı yoksa zaten hiçbişeyin önemi yokki hayat koca bi karanlıktan başka bişeyden ileri gidemez.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 6865 Toplam Mesaj: 43