

Tahribat.Com‘Dan Başka Siteye Giremiyorum?
-
Bir süredir nete giremiyordum. Şükür girdim dedim ve tahribatı ziyaret edeyim dedim fakat şimdide makina tahribattan başka siteye girmiyor. Sizce Trojan bulaşma ihtimali var mıdır? Yoksa neden böyle yapıyo bu makina?
Bu arada 600le download yapıyorum jDownla. Yani browser'lar calısmıyor.
-
hosts dosyandadir hocam
-
iyi tarafından bak :)
Ya tahribat a da giremeseydin :)
-
Hocam benim birader bilgisayarı kurcalamış herhalde. Gizli dosyaları da açamıyorum yani hosta erişemiyorum. Nete de giremeyince regeditteki gizli dosya olyını da cözemedim. yani durum karışık :S
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
iyi tarafından bak :)
Ya tahribat a da giremeseydin :)
-----------------------------Tahribat benim çocukluk aşkıyla bağlı olduğum mekanım aga. Allah korusun yani :)
-
HKEY_LM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\ADVANCED\FOLDER\HIDDEN\SHOWALL
Buradaki gibi olsun:
CheckedValue=1
DefaultValue=0
ve :
HKEY_LM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\ADVANCED\FOLDER\HIDDEN\NOHIDDEN
Buradaki gibi olsun:
CheckedValue=0
DefaultValue=0
-
gerek var mı ki =P
-
Hocam yemiyo yahu? Gerek olmasa niye mesaj acıp sizi rahatsız edeyim aga! ayıp ediyosun :)
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
gerek var mı ki =P
-----------------------------Hocam yemiyo yahu? Gerek olmasa niye mesaj acıp sizi rahatsız edeyim aga! ayıp ediyosun :)
-
İşletim sistemin windows 7 mi ?
-
uzaylioglan bunu yazdı:
-----------------------------
İşletim sistemin windows 7 mi ?
-----------------------------Vista