Tahribatta Af Olurmu?
-
abi kaderse olur niye bokunu çıkartıyonuz ya?
adam Atatürk'e laf etmişse,kutsal şeylere cart curt gitmişse,adminlere,modlara,userlara,takımlara,hede hödö.. küfür etmişse ne sikime dursunki forumda?
hadi durdu diyelim adminler onu niye affetsin :)
..
hadi affetti diyelim bundan bize ne abi?
Biliom biraz sert girdim ama yeter be abi :D ben her merak ettiğimi buraya yazsam nolur aq ? :D
sırf sana deil hoca yanlış anlama
yok öğretmenime aşık oldum bana verirmi?
yok çükümde kıl çıktı ölürmüyüm
bizde insanız aq ya :D -
Allah affeder tahribat asla
-
sittin sene banlananları tutmazlar sitede yaa renenin işi gücü yok da af çıkarıp tekrar mı onlarla uğraşçak
-
yav hacılar tamam rene cevap werdi saolsun daha fazla mesaj atmayalım lütfen saolun varolun cevaplar için..
ben eğer bölye bişe olduysa böle garip olaylar oldumu felan die merak ettiydimdi ama olmamış :D yani bitti... finish....
saolun varolun eksik olmayın selametle...
