Tahribattaki Yazım Yanlışları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    KOKDEN kelimesine -den, -dan ekinin yanlış getirildiğini söylemiştim orada sedasız benzeşmesi vardır o yüzden kökten olur. hadi anladık photoshopta kullanılan fonttan dolayı ö yok ama en azından kokten olması gerekir. Ayrıca yeni eklenen haber "Küfür yasağı kalkmışdır" da aynı şekilde sedasız benzeşmesi olduğu için ekin getirilişi tamamiyle yanlıştır. "Kalkmıştır" olması gerekir ve doğrusu da budur..

    Diğer bir husus, devrimci ve radikal aynı cümle içinde aynı düşünceye yönelik bir mana kazandırılmak isteniyorsa yine Türkçe'ye aykırıdır. Neden mi? Çünkü anlam olarak devrimci ve radikal tam zıt anlamlar taşımaktadır. Bu yüzden aynı şey ya radikal olur ya devrimci.. Kökten ya devrimci olur ya da radikal.. Bu da Türkçe'ye aykırıdır. Dua edin ki ÖSSde bu kadar karmakarışık sormuyorlar.. Ir2 o zaman ne yapardı bilmiyorum :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    radikal kökten devrimci demek değildir ama...
    yakın anlamlıdır ama aynı değildir...
    onda bi sorun yok
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Ebediyatım cok iii olmadığından pek bişe diyemicem.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı benim de dikkatimi çekti.. biraz kürdish olmuş :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    *Sonra sol taraftaki seçenekler menüsündeki "Açılış sayfası yap" köprüsü.. Açılış sayfası yapılacak olan ne? Nesnemiz nerde? Bu da yanlış
    *"Favorilerime ekle"nin de üstünde durulabilir..
    *Kısa yol menüsü..
    Hiç bitmeyen hikaye.. Hikaye bitmeyebilir doğaldır ama hiç ne? Hiç bitmeyen.. Bu da yanlış zannımca.. ve bu oldukça edebiyatçılar arasında tartışmaya açıktır.
    tahribat translator... Tahribat çevirmen neden değil ki!!
    *Denyo Launch 4

    (çok yakinda)

    Gelmis geçmis en Güçlü ve profosyonel Web script saldiri ve DDOS aracinin son sürümü.

    Bir Tahribat.com Klasigi

    profosyonel mi!!


    oksit bir daha oku. orada büyük bir tezat var. İki kelime aynı cümlede kullanılırsa Türkçe'yi katletmek olur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    souvereign
    souvereign's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bir de var yerine war yazılıyor. hadi diğer kısaltmalar mrb arkadaşlar eyw flan güzel ama bu war kelimesi biraz kötü oluyor.

    ..Liderlik güç kullanmak değildir, başkalarını güçlü kılmaktır..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Hoca ben sayısalcıyım holyde sayısalcı,

    bokunu cıkarmışsın tdknın sitesinden değil tahribat.com dan bahsedioz :)

    Bu ayar iyi valla yanlız yukardaki kokten yapılması lazım...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hazır bu konu açılmışken unutulmuş veya bilerek bırakılmış birşeyden bahsetmek istiyorum, şu resimdeki giriş butonlarının isimlerine bi bakın.. O kadar önemli değil ama sanırım caption değiştirmemişsiniz

    Saygılarımla

    http://img206.imageshack.us/img206/5227/tbtwe3.png

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    devrimciliin nesi kötü?

    mustafa kemalde devrimciydi
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    bir polemik yaratmak istemiyorum ama devrimcilik anlamından çıkarılarak sürekli "faşist" kelimlerini kullanan kesimin kelimesi olmuştur. Yorgun demokratların artık ağzında değil bu, polise molotof kokteyli atanların ağzında bu laf..
Toplam Hit: 3672 Toplam Mesaj: 22