Taksici Tanıdığı Olan
-
konuyla alakasız istanbul taksicilerin ta amk ben.
otobanda müşteri görse hiç arkasına bakmadna el frenini çekerler amk
konuyla alakalı
-
istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan
anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34
avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34
biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D
boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye :D
-
bamboocha bunu yazdı
istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan
anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34
avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34
biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D
boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye :D
Vay amk.Çakallıkta son nokta.
-
@ Darkparadise
Yardımın için teşekkürler Taksici bir arkadaşının numarasını verdi, onunla görüştüm her il de ticari plaka alma farklı imiş bunun için Şoförler odasına gitmek gerekliymiş oraya uğruyacağım bakalım şartları nelermiş,
-
Citizen bunu yazdıbamboocha bunu yazdı
istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan
anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34
avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34
biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D
boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye :D
Vay amk.Çakallıkta son nokta.
daha neler neler hocam ama iyi iş tek vergi 2 katı kazanç :D
-
Yanlış anlamada Bu iş öyle tarla aliyim sonra değerlensin gibi devirlerini kapattı. Alan aldı kapan kaptı. hangi şehirde ve hangi muhitinde alacağınada bağlı bi durum. istanbuldasın farzediyorum. Varmı minimum 500bin TLen...Boru değil 500Bin liradan bahsediyorum. Yoksa eğer çay parasını öde dışarı çık:) ve T plaka almak için neler gerekiyor diye google ye yazarsan burdan daha iyi bir bilgi öğrenebilirsin.
-
cracker bunu yazdı
Yanlış anlamada Bu iş öyle tarla aliyim sonra değerlensin gibi devirlerini kapattı. Alan aldı kapan kaptı. hangi şehirde ve hangi muhitinde alacağınada bağlı bi durum. istanbuldasın farzediyorum. Varmı minimum 500bin TLen...Boru değil 500Bin liradan bahsediyorum. Yoksa eğer çay parasını öde dışarı çık:) ve T plaka almak için neler gerekiyor diye google ye yazarsan burdan daha iyi bir bilgi öğrenebilirsin.
Tarla almaktan daha kolaymış valla, tarla alırken yere bakıyorsun haritacı getiriyorsun ne bilim tapuya gidiyorsun vs... Plaka almak daha kolaymış. Bugün şoförler odası başkanı ile görüştüm. Sahiplik belgesi ile almak istediğin plakayı sorgulat dedi, ardından noterden plakayı satan kim üstüne olacaksa ona satsın dedi ardından 3500-4000 tl gibi odaya kayıt trafik harcı gibi masraflar olur dedi, plakayı kendi üstüme alamıyorum nedeni sigortasız ve bağkursuz olmak kaydı, ya da emekli olacakmışsın, büyük ihtimal annemin ya da babamın üstüne alıcam, Gaziantep teyim ben öyle 500 bin lira civarlarında değil plaka fiyatları burada, ayrıca Gaziantep te askıyada alabilirmişsin plakayı, burada askıda kalırsa herhangi bir ücret ödemiyorsun maliyeye ve odaya, google ile arattım her ilde durum farklıymış o yüzden tanıdık birileri olursa daha iyi olur dedim, Sağsolsun @ Darkparadise tanıdığı bir taksici arkadaşı varmış aklımdaki soruları sordum onun yönlendirmesi ile şoförler odasına gittim, ve plaka alma durumu iyice netleşti, Eğer sizinde birikmiş kullanmadığınız paranız varsa bu şekilde değerlendirin plaka fiyatları artmaya devam edecekmiş, önemli olan plakayı alırken fazla bir ücret ödemeden almak, uzun vade de her türlü kazanır. Ama tarla arsa durumunda iş biraz şans durumuna kalıyor,
-
arkadaşa sordum bu cevabı verdi
Plakayi alinca arabaya takmak zorundasin.Ama maliye ye gidip askiya alabilirsin.ama calisiriz yakalanirsan kotu olur.plakayida ilk once belediyeye gidicen tahsis ettircen sonra sahibinde alican
-
Hocam sen anlaşılan altınları buldun :D
