folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Taksici Tanıdığı Olan



Taksici Tanıdığı Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    konuyla alakasız istanbul taksicilerin ta amk ben. 

    otobanda müşteri görse hiç arkasına bakmadna el frenini çekerler amk

     

    konuyla alakalı 

    http://tsof.org.tr/other_documents/plaka_usul.pdf

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan

    anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34

    avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34

    biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D

    boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye  :D


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    bamboocha bunu yazdı

    istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan

    anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34

    avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34

    biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D

    boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye  :D

    Vay amk.Çakallıkta son nokta.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Darkparadise

    Yardımın için teşekkürler Taksici bir arkadaşının numarasını verdi, onunla görüştüm her il de ticari plaka alma farklı imiş bunun için Şoförler odasına gitmek gerekliymiş oraya uğruyacağım bakalım şartları nelermiş,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    bamboocha bunu yazdı

    istanbulda taksiler şu şekil işliyor hocam misal 34tbt34 diyelim plakan

    anadolu yakasına baglıyosun bi 34tbt34

    avrupa yakasınada balıyosun 34tbt34

    biri anadolu yakasında digeri avrupa yakasında calısıyo mis gibi sende kazanıyosun :D

    boyle yapan çok insan var anadolu yakasından avrupa yakasına müşteri varsa digerini arayıp misal taksim civarı gözükme yolcum var diyosun adam 1 saatlik kayboluyo piyasadan plakalar çakışmasın diye  :D

    Vay amk.Çakallıkta son nokta.

    daha neler neler hocam ama iyi iş tek vergi 2 katı kazanç :D


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Yanlış anlamada Bu iş öyle tarla aliyim  sonra değerlensin gibi devirlerini kapattı. Alan aldı kapan kaptı. hangi şehirde ve hangi muhitinde alacağınada bağlı bi durum. istanbuldasın farzediyorum. Varmı minimum 500bin TLen...Boru değil 500Bin liradan bahsediyorum. Yoksa eğer çay parasını öde dışarı çık:) ve T plaka almak için neler gerekiyor diye google ye yazarsan burdan daha iyi bir bilgi öğrenebilirsin.


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    cracker bunu yazdı

    Yanlış anlamada Bu iş öyle tarla aliyim  sonra değerlensin gibi devirlerini kapattı. Alan aldı kapan kaptı. hangi şehirde ve hangi muhitinde alacağınada bağlı bi durum. istanbuldasın farzediyorum. Varmı minimum 500bin TLen...Boru değil 500Bin liradan bahsediyorum. Yoksa eğer çay parasını öde dışarı çık:) ve T plaka almak için neler gerekiyor diye google ye yazarsan burdan daha iyi bir bilgi öğrenebilirsin.

    Tarla almaktan daha kolaymış valla, tarla alırken yere bakıyorsun haritacı getiriyorsun ne bilim tapuya gidiyorsun vs... Plaka almak daha kolaymış. Bugün şoförler odası başkanı ile görüştüm. Sahiplik belgesi ile almak istediğin plakayı sorgulat dedi, ardından noterden plakayı satan kim üstüne olacaksa ona satsın dedi ardından 3500-4000 tl gibi odaya kayıt trafik harcı gibi masraflar olur dedi, plakayı kendi üstüme alamıyorum nedeni sigortasız ve bağkursuz olmak kaydı, ya da emekli olacakmışsın, büyük ihtimal annemin ya da babamın üstüne alıcam, Gaziantep teyim ben öyle 500 bin lira civarlarında değil plaka fiyatları burada, ayrıca Gaziantep te askıyada alabilirmişsin plakayı, burada askıda kalırsa herhangi bir ücret ödemiyorsun maliyeye ve odaya, google ile arattım her ilde durum farklıymış o yüzden tanıdık birileri olursa daha iyi olur dedim, Sağsolsun Darkparadise tanıdığı bir taksici arkadaşı varmış aklımdaki soruları sordum onun yönlendirmesi ile şoförler odasına gittim, ve plaka alma durumu iyice netleşti, Eğer sizinde birikmiş kullanmadığınız paranız varsa bu şekilde değerlendirin plaka fiyatları artmaya devam edecekmiş, önemli olan plakayı alırken fazla bir ücret ödemeden almak, uzun vade de her türlü kazanır. Ama tarla arsa durumunda iş biraz şans durumuna kalıyor,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    arkadaşa sordum bu cevabı verdi

    Plakayi alinca arabaya takmak zorundasin.Ama maliye ye gidip askiya alabilirsin.ama calisiriz yakalanirsan kotu olur.plakayida ilk once belediyeye gidicen tahsis ettircen sonra sahibinde alican

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-satis
    e-satis's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2013
    Erkek

    Hocam sen anlaşılan altınları buldun :D


    Rizörvid
Toplam Hit: 2879 Toplam Mesaj: 20