folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Taksimde Ermeni Soykırımını(!) Protesto



Taksimde Ermeni Soykırımını(!) Protesto

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Taksim'de 2 ayrı 1915!
    İstanbul Taksim Meydanı'nda 1915 Ermeni Tehciri nedeniyle 2 ayrı eylem yapıldı... -AHT
    24 Nisan 2011 Pazar, 19:39:05


    Aydın, sanatçı ve yazarlar 1915 Ermeni Tehcir'i nedeniyle Taksim Meydanı'nda biraraya geldi. Aydınlar oturarak 1915 Tehcir'ini protesto ederken yaklaşık 40 kişilik Halkın Kurtuluş Partisi (HKP) ise sözde Ermeni Soykırım'ını protesto etti. İki grubun arasında polis güvenlik kordonu oluştururken, meydandaki dev sinevizyonda Gelirler İdaresi'nin vergi barışı ile ilgili reklamında 'Tarihi Fırsat' ve 'Geçmişinizle yüzleşin' reklamı ilginç görüntüler oluşturdu.

    Hayati ARIGAN- Sedat SUNA -Olcayto OKUR / AHT

    İstanbul Taksim Meydanı'nda 24 Nisan 1915 Ermeni Tehciri ile ilgili iki ayrı protesto vardı. "Bu acı hepimizin, bu yas bizim" sloganıyla bir araya gelen bir grup aydın, sanatçı ve yazar, sözde Ermeni soykırımını protesto ederken, Halkın Kurtuluş Partili bir grup da sözde soykırımı kabul edenleri protesto etti. Taksim Meydanı'nda saat 17:00'de bir araya gelen ve aralarında Ali Bayramoğlu, Aslı Erdoğan, Baskın Oran, Garo Paylan, Gülten Kaya, Hayko Bağdat, İpek Çalışlar, Lale Mansur, Mahir Günşıray, Neşe Düzel, Roni Margulies, Semra Somersan, Ufuk Uras, Ümit Kardaş ve Zeynep Tanbay gibi aydın, sanatçı, gazeteci ve yazarların bulunduğu yüzlerce kişi yoğun güvenlik önlemleri altında 1915 yılında yaşanan Ermeni tehciri sırasında yaşamlarını yitirenler için yas tuttu.

    ÖNCE ÜLKÜCÜLER SONRA SOLCULAR PROTESTO ETTİ
    "Bu acı hepimizin acısı, bu yas hepimizin" yazılı dövizin etrafında buluşan yüzlerce kişi ellerindeki karanfiller ile mumlar yakarak tehcir sırasında ölenleri oturarak andı. Provokasyon ihtimali nedeniyle polis Taksim'de geniş güvenlik önlemi aldı. Bu sırada meydanına gelen yaklaşık 30 kişilik Ülkücü bir grup, 'Ne Mutlu Türküm diyene', 'Kahrolsun Ermeni diasporası' biçiminde sloganlar attı. Ülkücüler, "Bundan sonra her 24 Nisan'da Taksim'de olacağız. Sözde aydınların yalanlarına alet olmayın. Önce Hocalı'nın hesabını versinler, Erivan'da yakılan Türk Bayrağı'nın hesabını versinler" dedi.

    Bu sırada Halkın Kurtuluş Partisi'ne (HKP) üye 50 kişilik grup ise Sözde Ermeni Soykırımı'nı savunanları protesto etti. Polis Sözde Ermeni Soykımını ananlar ile HKP'liler arasında güvenlik koridoru oluşturdu. HKP'liler 'Soykırımı savunanlar ya gafildir ya hain', 'Soykırım yalanı ABD'nin planı' şeklinde sürekli slogan attı. Taksim Meydanı'ndaki her iki eylemde yarım saat sonra olaysız şekilde dağıldı. Gelirler İdaresi'nin vergi barışına yönelik verdiği reklamda 'Tarihi Fırsat' ve 'Geçmişinizle Barışın' reklamları ise alanda ilginç bir görüntü oluşturdu.

    kaynak: http://www.haberturk.com/gundem/haber/624084-taksimde-2-ayri-1915

    --------------------------------------------------------





    Arkadaşlar normalde okuduğum haber başlığını alıp kopyala yapıştır yaparak konu açmayı sevmem zaten profilime bakan görür ancak bu sözde aydın,sanatçı siyasetçi gerçekte vatan haini namussuızların eylemine tepki olarak gördüğünüz gibi birbirlerini gördüğü yerde ezmeye çalışan vatan hainliği ile itham eden sağ ve sol gruplar ortak bir paydada buluşuyor.

    Bence bu ülkede artık kalıplaşmış ideolojilerle sırf zıt görüşte olduğu için birbirini hainlikle suçlayan vatansever sağcı ve solcu gençlerin artık türlü şerefsizliklerle milletin beynini bulandıran bunun gibi soysuzlara her platformda ortak bişekilde tepki vermesi gerekiyor.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Sözde Aydın bunlar... Geçmişlerine bak bunlarda ermeni dölü vardır kesin.

    Soykırım yaz 2424'e gönder "Aydın" ünvanı cebine gelsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Anneleriyle ermenilerin bi alakası var o kesin. Umarım anneleriyle tum turk halkınında alakası olur en yakın zamanda.


    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    lan bi haberi okuyon lan.

    Sözde soykırım'ı proteso ettiler.Benim arkadaşım da oradaydı 30 kişi değil çok daha fazlaydılar polis izin vermemiş alana girmelerine temsil amacı ile 30 kişiye izin vermişler:@

    Şöyle bilinçlenmemiz lazım artık

    Söz konusu vatansa gerisi teferruattır demesini bilmemiz lazım. O dtp li ufuk uras'ı anlamış değilim. Solcu musun kürtçümüsün nesin? Milletvekili maaşını aldın kıyak emekliliği hakettin artık ne güzel.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    Ufuk uras kadar neyi savunduğunu bilmeyen bir adam daha gelmemiştir yeryüzüne.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan bi haberi okuyon lan.

    Sözde soykırım'ı proteso ettiler.Benim arkadaşım da oradaydı 30 kişi değil çok daha fazlaydılar polis izin vermemiş alana girmelerine temsil amacı ile 30 kişiye izin vermişler:@

    Şöyle bilinçlenmemiz lazım artık

    Söz konusu vatansa gerisi teferruattır demesini bilmemiz lazım. O dtp li ufuk uras'ı anlamış değilim. Solcu musun kürtçümüsün nesin? Milletvekili maaşını aldın kıyak emekliliği hakettin artık ne güzel.


    -----------------------------

    Yok yok 30 kişi bile fazla eğer ülkücülerdense, ama pkk mitingleriyse 10.000 kişiden aşşağısı kurtarmıyor polisin müdahale etmesi için :)

    Ufuk Uras dediğimiz soysuz liberal görünümünde ermeni kırması bir kürt piçidir. 


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Ben ıkı taraf ıcın zaten demedım dostum bu aydın gecınen gotler varya ermenı soykırımını kabul eden acılarını paylasan bılmemneler herneyse ya..


    www.kriptopedi.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    emreslmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben ıkı taraf ıcın zaten demedım dostum bu aydın gecınen gotler varya ermenı soykırımını kabul eden acılarını paylasan bılmemneler herneyse ya..


    -----------------------------

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Kuşum aydın bunlar. Cahilliğimi mazur gorun değer bulup arastırma geregı bulmadım ama bunların aydın olduguna kım karar verıyor aq boyle aydının ben.

     


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    emreslmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kuşum aydın bunlar. Cahilliğimi mazur gorun değer bulup arastırma geregı bulmadım ama bunların aydın olduguna kım karar verıyor aq boyle aydının ben.

     


    -----------------------------

    Televizyona çıkıp bir kaç soytarılık yapıp türkü çığıran hamam böceklerine sanatçı kimliğini kim veriyorsa bunlarada aydın kimliğini onlar veriyor.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    ermeni soykırımı vardır diye ortada gezen o.çocuğuyla pkklı o.çocuğunun gözümde farkı yok.siktir git ülkemden soykırım varsa ermenistanda eylem yap


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 3750 Toplam Mesaj: 23