folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Taksimde Ermeni Soykırımını(!) Protesto



Taksimde Ermeni Soykırımını(!) Protesto

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    bunlara aydin sifatini veren ampul isigidir.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan bi haberi okuyon lan.

    Sözde soykırım'ı proteso ettiler.Benim arkadaşım da oradaydı 30 kişi değil çok daha fazlaydılar polis izin vermemiş alana girmelerine temsil amacı ile 30 kişiye izin vermişler:@

    Şöyle bilinçlenmemiz lazım artık

    Söz konusu vatansa gerisi teferruattır demesini bilmemiz lazım. O dtp li ufuk uras'ı anlamış değilim. Solcu musun kürtçümüsün nesin? Milletvekili maaşını aldın kıyak emekliliği hakettin artık ne güzel.


    -----------------------------

    Yok yok 30 kişi bile fazla eğer ülkücülerdense, ama pkk mitingleriyse 10.000 kişiden aşşağısı kurtarmıyor polisin müdahale etmesi için :)

    Ufuk Uras dediğimiz soysuz liberal görünümünde ermeni kırması bir kürt piçidir. 


    -----------------------------

     

    ahh ulan polis şuna bak ne yapıyor?

    Bu ülkede birilerinin durdurulması gerekiyorsa onlar bu gençler değil. Hepsinin adresi belli.

    Hiçbir ülkücü polise tokat atmaz taş atmaz üzerine dozerle saldırmaz.

    Ama bunların hepsini yapan bir grup var ve onların dokunulmazlığı var.

    Tanrı Türk'ü korusun, kürdü zaten hükümet koruyor.

    Ufuk uras haram olsun aldığın 488 bin tl maaş ve 4 976 tl alacağın emekli maaşın + harcirahlarda cabası.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    aq 1 vatan hayinleri     2 pkk lı israil destekli  kürtler     3 misyonerler  abd bunların gö*ünü aman gözünü açmış   türkiyede aydın olarak anılmaya başladılar  nerde vatan hayini satılık totoş varsa adlarını aydın koydular 


    onekine?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ulan tamam çok humanistsin, çok pasifistsin, anti-militaristsin falan ama, 100 yıl önceki davayı protesto etmek ne demek? Aydın arkadaşım siktir git bir zahmet.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

     

    Bakın işte bu fotograf çok önemlidir. İyi bakın demek istediğimi anlayacaksınız. O gün geldiğinde yine sağ sol denmeden herkes bu fotograftaki gibi birleşecel ülkesini koruyacak.


    "bea"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    ülkede ne kadar vatan haini varsa aydın diye geziyor amk..

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Boyle serefsizliklere karşı duran gruplar gormek en azından bıraz olsun insanın içini rahatlatıyor şu dönemlerde..


    www.kriptopedi.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    işin içinde ufuk uras varsa mutlaka bi itlik vardır , aldığı nefes zarar o herifin 


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bu adamlara kim aydın sıfatı veriyor merak ediyorum her yazar,şair,şarkıcı,türkücü aydın olsa ohoo işimiz var nihat doğan başımıza filozof olur.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek
    Soykirim olduguna inanan var inanmayan var, normaldir, vatan hainligi de degildir, soykirim oldu demekle ermenistan icin toprak istemek arasinda fark vardir, o vatan hainligidir.
Toplam Hit: 3753 Toplam Mesaj: 23