Tarih: Sat Aug 05, 2006 7:05 Pm
-
isko denen götlek arkadaş bu db yi 3 yıl önce tahrip.com dan aldığında asıl kulanılan db den farklıydı yani 3 yıl önceki tahripin db sininde eski db si diyebilirim :) o zamanlar public bi path içinde dğeildi mdb u eski db yide unutmuşlar iskoda alıp eyleniyodu daha sonra kendi db si yayınlanıp bide index yedi üzerine stormy tarafından ordan geliyo kuyruk acısı..
hack işini şerefsizliğe çevirdi adam resmen olmayan şeyi alıp çıkarıyo tahribatın bütün üyelerinin sadece isim fieldını mdb ye çeksen 25 mb tutar lan gerizekalı :) -
Salak ve Gerizekalı Gördümde İskorpitx Dallaması Kadarını Görmedim.
Adam Kendi Bi Mdb Oluşturmuş Adınıda tahrip Koymuş Onuda Rarlayıp Tahribat ın Db si Diye Ortalığa Sunmuş.
Zuhahahah :))))))))
İsko O.Çocuguna Gıcık Oldugum Kadar Bu Alemde Kimseye Gıcık Değilim !
İsko Ananın Ta *** Koyuyum Şerefsiz Adi Köpek ! -
avunsun ipne daha düne kadar götünü mdb5 lerini okuduk Antikosdan arkadaş yayınladı haberi bu kapak oldu piçe .. bide sitelerindeki user saıyısı sahte 700 userleri var 2435 user gösteriyor kahpenin evladı anck salak uyelerıyle kendini kandırı .
-
Beğenmedği Denyo ile çoğaltmıştır dallama :))
-
bu kadar eziklik olmazyaa... yemin ediyorum olmaz...
Türk HACk tarihinin gelmiş geçmiş en büyük sitesi
TAHRİBAT.COM dur herkez kabul edecek kardeşim yaa..
5 mb lık mbd ile adam hackledim geçiniyo ya yüzüne tükürmem böylesinin .. bune ezikliktir ... mahalle karısı gibi laf atarlar anca.. -
TAM1HACKER2
Hocam tamam tbt ye gönül bagımız var ama tbt digerlerınden ustun degıl sadece farklıdır. Ve bu farkı ustunluk olarak gorenler burdadır. Wc dekı konusma tarzı da bazılarına ustun olarak gozukuyor. Yanı bı genelleme yapamayız...
Ama soyle de bı durum varkı yöneticilerin ve uyelerın bılgılerı bakımından tahribat.com a rakip olabılecek tek sıte cigicigi.com dur... Kı tahribat.com un ustun oldugundan da cok da emınım... -
Sistemde 12664 Üye Mevcut
Hadi Bunların 64 senin yawsak elamanların olsun geri kalan üyeler seni siksin İSKOOOOOO.
O kadar küfür yiyon banamısın demiyon sen nasıl bi insansın.Öle götünden db uydurmayla olmaz bu iş ya erkek gibi (Yapabilirsen tabi) tahribat.com indexle yada sus siktirgit. -
Tahribat sinifinin en iyisidir...Bizim sinifta baska site yok cunku.. programlamadan piclige...geyikten edebiyata...zarttan zurta boyle bir site yok...burada kimse cikip 1-2 yillik bilgisiyle kendini alemin guvenlik uzmani ilan etmiyor(spyms) kimse cikip cihad ilan etmek kaygisinda degil(cw)...kimse cikip turk sitelerini ben korurum deyip 2.derecede milliyetcilikle server server site aramiyor(iskoş)..vs vs ...burada geyigini yapan yapiyor...isine gucune bakan bakiyor...gorunur tarafta formun on yuzunde kimse ben soyleyim ben boyleyim diye niteliklerini belirtmiyor ama emin olun cok tasakli adamlar kral coder ler tahribattadir...ve millet cayir cayir birseyler ogrenmek icin calisiyor...tbt farki...alemde tek adam gibi gordugum diger sitede cigicigi dir...
-
iskoş a laf atmayi unuttum la :)
(Compi )- iskoş senden bişe isteyecegim.
(iskoş)-iste bakalim.
(Compi)-Ananin adresini bi ver hele. -
(isko) en son tornavidadaydı
(compi) Tornavida numarayı verirmisin
(Tornavida) Kusura bakma compi veremem kardes bana özel :)
Toplam Hit: 5225 Toplam Mesaj: 38
