Tasarım Açısından Güzel Siteler
-
Hazır konuyu buldum şu siteye bir bakar mısınız?
Sizce nasıl görünüyor? Sadeliği yakalamayı başarmış mıyım?
www.kreatifkup.com
-
çizik
-
takipteyim guzel tasarimlar ..
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------Hazır konuyu buldum şu siteye bir bakar mısınız?
Sizce nasıl görünüyor? Sadeliği yakalamayı başarmış mıyım?
www.kreatifkup.com
-----------------------------hocam açıkçası
http://www.google.com/events/developerday/2011/
yada
http://www.google.com.tr/intl/tr/policies/privacy/
buna bakabilirsin.Sade + beyaz ve sağlam tasarım googleda var.Ana div'i yada bher yeni gönderi'yi en azından ccc yada belli belirsiz bir border ile ayırırsan (arka plan f1f1f1 yada f7f7f7 olabilir) daha hoş gelir, göz otomatik ayrım gösterir.Daha rahat olur düşüncesindeyim.
Bembeyaz sayfa yı pek sevmiyorum.Biraz çizgi, iz birşey olacak.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------flashı sevmeyen birisi olarak flashsız siteleri seçtim
-----------------------------
sitiv abi ne derse o diyon yani
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------sitiv abi ne derse o diyon yani
-----------------------------
yok abi steve jobs hayranlığından öncesine dayanıyor.
linux & firefox, sonrasında linux & chrome daki flash kasmalarına.
-
Enfes bi paylasim... new york times icin yapilan yorum guzel
-
ahmetcotur.com
-
-
up
