Tasarım Sitesi Açtım :P
-
3 gün önce çalışmalarına başladığım tasarım sitemi gün geçtikçe daha fazla video ve text anlatımlı tutoriallerle dolduruyorum. Konuyla ilgili arkadaşlar bir bakarsa sevinirim ilgisiz arkadaşlar da tasarladığım logoya bakmak için girebilir :P
-
şu alevli yazı yapma şeysi varya. onu anlatabilir misin bana. snein blogtaki örnekten photoshop sürümü başka anlamadım bişe. ben ps8 kullanıyom.
-
Hayırlısı olsun abü :D bende takılırım =)
-
Çok hoş olmuş, çalışmalarının devamını beklerim üstad...
-
night fatoşop deiliki program gimp gimp hehe :D bakarak çıkarmaya çalış yada siteden gimpi çek :D
-
bişe daha. senin blog güzel dğeil bence :\ https://www.blogger.com/start burdan bi blog oluştur kendine. Burası daha iyi, Daha kullanışlı ve sexy.
-
Gayet hoş olmuş emeğine sağlık hayırlı uğurlu olsun
-
zıçan çok güzel böyle devam et :)
-
aqa o deel de şerefsizin biri yorumlara yönlendirme scripti atmış tıklayınca şerefsizin sitesine gidio mecburen yorumları kapattım :D
-
altlara doğru dersler ubuntuda çekilmiş :O ama biraz daha şekiller eklersen piç olur site harbiyim :D
hıyarlı olsun
-
tasarım diyorsunda ilk başta siteyi biraz şekillendir.. çok kötü görünüyor.. özenmelisin..
Toplam Hit: 3431 Toplam Mesaj: 25
