Tasarım Sitesi Açtım :P

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    aga bence önce siteyi bi düzenle...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    berbat bütün tasarımcılar bilir aralık çubuğunun çıkmayacağını sitede kayık olmuş hiç tahribat da gördünmü öyle bişi adamlar 800*600 da bile çıkartmıyo :)

    ----------------

    Hajılar hakkaten çoq ezdiniz ya ben sadece logoyu kastım sitede başlka bişi kasmadım ya site tasarrımını züktüredin içeriğe baqın içerik kaliteli :)


    -----------------------------

    Abü içerik önemlide; tasarımı boktan bi tasarım sitesine kaç kişi bakar sence bizim haricimizde :D biz içeriği biliyoz die bakarız ama yabancı bi ziyaretçi görüntü dandik die direk kaçar gider :D
    NOT:Dost acı söyler =)


    Söz gümüşse, altın paradır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    baqmazlarsa baqmasınlar yaf tbt m bakar canım tbt :D

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------
    baqmazlarsa baqmasınlar yaf tbt m bakar canım tbt :D
    -----------------------------

    İşte ruh budur yau :D :P +99999 =) 


    Söz gümüşse, altın paradır...
Toplam Hit: 3430 Toplam Mesaj: 25