Tasarım Sitesi Açtım :P
-
aga bence önce siteyi bi düzenle...
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------berbat bütün tasarımcılar bilir aralık çubuğunun çıkmayacağını sitede kayık olmuş hiç tahribat da gördünmü öyle bişi adamlar 800*600 da bile çıkartmıyo :)
----------------
Hajılar hakkaten çoq ezdiniz ya ben sadece logoyu kastım sitede başlka bişi kasmadım ya site tasarrımını züktüredin içeriğe baqın içerik kaliteli :)
-----------------------------Abü içerik önemlide; tasarımı boktan bi tasarım sitesine kaç kişi bakar sence bizim haricimizde :D biz içeriği biliyoz die bakarız ama yabancı bi ziyaretçi görüntü dandik die direk kaçar gider :D
NOT:Dost acı söyler =)
-
baqmazlarsa baqmasınlar yaf tbt m bakar canım tbt :D
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
baqmazlarsa baqmasınlar yaf tbt m bakar canım tbt :D
-----------------------------İşte ruh budur yau :D :P +99999 =)
Toplam Hit: 3430 Toplam Mesaj: 25
