folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tasarruf Cihazları Kullanan Bilen Var Mı?



Tasarruf Cihazları Kullanan Bilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    en basit anlatım şekli

    Bir cihaz 100 ile 150 wolt arasında çalışabiliyorsa en uzun ömürlü olan çalışma şekli 150 wolt dur o cihazla 100 wolta indirirsen cihazın ömrü çok kısalır tasarruf deyil zarar edersin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 kondansatorun ACsi dcsi olmaz hocam.. 2. 15KWA lik kondansator ne demek. kapasitesi ve calıstıgı gerilm vardır onun.


    -----------------------------

     

    Olmaz olur mu, DC kondansatörleri sadece doğru akımda kullanabilirsin ve daha küçük hacimde daha yüksek kapasiteye sahiptirler. AC kondansatörleri ise her devrede kullanabilirsin ama kapasiteleri daha düşüktür.


    -----------------------------

    pardon beyler.Özür dilerim.

Toplam Hit: 3383 Toplam Mesaj: 13