Tasinabilir Winrar (Portable)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gokalp
    Gokalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek

    Boyle ivir zivir yazilimlari kurupta makinenizi kasmaya veya yer kaplattirmaya gerek yoktur, en iyisi yine tasinabilir olanidir.

    http://rapidshare.com/files/27005416/WR370B7.rar


    Zafer ülkü kaynağının çeşmesidir, Zafer gönüllerin birleşmesidir. Gönülleri birleşenler, selam sizlere, Uzaktan dertleşenler, selam sizlere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    winrar ıvır zıvır bir program(?)

    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gokalp
    Gokalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    winrar ıvır zıvır bir program(?)
    -----------------------------

    Ivir zivir cunku tipki Microsoft Office yazilim paketinin oldugu gibi kayit kutugunuze (registry) gereksizce eklemeler yapar ve servisler bolumunde kasici maddeler birakir vesaire. Tasinabiliri varken ve ustelik bunu dogrudan hard diskinizden calistirabiliyorken neden kurulumuna ihtiyac duyasiniz? Siz soyleyin ki bilelim; siz hangisini tercih edersiniz? Bana kalirsa herkes en kolayini secer, kolaylik iyidir.


    Zafer ülkü kaynağının çeşmesidir, Zafer gönüllerin birleşmesidir. Gönülleri birleşenler, selam sizlere, Uzaktan dertleşenler, selam sizlere.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    peki bir rar dosyasını sag tıklayıp klasöre çıkart deme kolaylıgını da saglıyor mu bu portable sürüm..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Adanedhel
    Adanedhel's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bir rar dosyasını sag tıklayıp klasöre çıkart deme kolaylıgını da saglıyor mu bu portable sürüm..
    -----------------------------
    kısmen..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    Bir taşınabilir harddisk verirsen senin için portable olarak kullanırım

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Newottoman bunu yazdı:
    -----------------------------
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bir rar dosyasını sag tıklayıp klasöre çıkart deme kolaylıgını da saglıyor mu bu portable sürüm..
    -----------------------------
    kısmen..

    -----------------------------

    Kısmen mi :) rar dosyasını sag tıkladıgımda klasöre cıkart buraya cıkart gibi bişe çıkamaz ki bu portable de.. kısmen deil hiç demek istemiş olmalısın.. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gokalp
    Gokalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Newottoman bunu yazdı:
    -----------------------------
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bir rar dosyasını sag tıklayıp klasöre çıkart deme kolaylıgını da saglıyor mu bu portable sürüm..
    -----------------------------
    kısmen..

    -----------------------------

    Kısmen mi :) rar dosyasını sag tıkladıgımda klasöre cıkart buraya cıkart gibi bişe çıkamaz ki bu portable de.. kısmen deil hiç demek istemiş olmalısın.. 


    -----------------------------

     

    Denediniz mi yoksa is olsun diye mi konusuyorsunuz? WinRAR portable veya degil fark etmez cift tiklanip acildigi takdirde bir .rar uzantili dosyaya sag tiklayip winRAR menusunu goruntuleyebilirsin.  Denemeden gereksizce yorumlarda bulunmayalim, olur mu?


    Zafer ülkü kaynağının çeşmesidir, Zafer gönüllerin birleşmesidir. Gönülleri birleşenler, selam sizlere, Uzaktan dertleşenler, selam sizlere.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gokalp
    Gokalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bir taşınabilir harddisk verirsen senin için portable olarak kullanırım
    -----------------------------

    Bunu hard diskinden calistirabilirsin, ustelik yukarida ki iletilerimden bir tanesinde belirtmistim, demek ki yazilanlari hic okumuyorsunuz ki bu gibi yorumlar cereyan ediyorlar. 


    Zafer ülkü kaynağının çeşmesidir, Zafer gönüllerin birleşmesidir. Gönülleri birleşenler, selam sizlere, Uzaktan dertleşenler, selam sizlere.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Gokalp bunu yazdı:
    -----------------------------

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Newottoman bunu yazdı:
    -----------------------------
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bir rar dosyasını sag tıklayıp klasöre çıkart deme kolaylıgını da saglıyor mu bu portable sürüm..
    -----------------------------
    kısmen..

    -----------------------------

    Kısmen mi :) rar dosyasını sag tıkladıgımda klasöre cıkart buraya cıkart gibi bişe çıkamaz ki bu portable de.. kısmen deil hiç demek istemiş olmalısın.. 


    -----------------------------

     

    Denediniz mi yoksa is olsun diye mi konusuyorsunuz? WinRAR portable veya degil fark etmez cift tiklanip acildigi takdirde bir .rar uzantili dosyaya sag tiklayip winRAR menusunu goruntuleyebilirsin.  Denemeden gereksizce yorumlarda bulunmayalim, olur mu?


    -----------------------------

    olur.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Gokalp bunu yazdı:
    -----------------------------
    Denediniz mi yoksa is olsun diye mi konusuyorsunuz? WinRAR portable veya degil fark etmez cift tiklanip acildigi takdirde bir .rar uzantili dosyaya sag tiklayip winRAR menusunu goruntuleyebilirsin.  Denemeden gereksizce yorumlarda bulunmayalim, olur mu? 
    -----------------------------

    üstadım registry girmez demişsin ondan sonra sağ tıklayınca çıkartabilir demişsin.çelişkili değilmi sencede?

    olay şudur;

    .rar uzantılı dosyayı winrar bilgisayarınıza yüklü değilse tanımaz dolayısıyla siz tıklayınca sizden hangi program vasıtası ile açacağınızı sorar.siz oradan portable winrarı hedef gösterirsiniz ve winrar açıldıktan sonra program üzerinden dilediğiniz yere çıkarırsınız. 


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
Toplam Hit: 2437 Toplam Mesaj: 19