folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Tavsiyeye Açık Asp Blog Scripti :)



Tavsiyeye Açık Asp Blog Scripti :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    html in valid değil. anket bölümünde bütün checkboxların checked bu yüzden en alttaki seçiliyo... galerinde thumbnail yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Simdi ankette secili bisiyi düzelttim dierleri icin ankette 1 hata kaldi cssde 2 hata var html validationda 140 hata var galeride yorum ve oylama bölümü yok blog yazilarini yorumlama bölümünde smiley destek bölümünde hata var hepsi bu kadarcik benim gördügüm  :) zamanla:D geri kalanida duzeltiriz simdi maca gitmeliyim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @uGuR hacı databaseye yazma okuma iznini paralı hostsa pleskten vercen beleşse otomatik verio o sanırım

    @catlax :D sende okuma yazma izni ver aksi halde giremezsin panele..

    @bLuetuLips işlerim olmasaydı sana rakip gelcektim bekle işlerim bitsin sana rakip geliyom :D 

     


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    @uGuR hacı databaseye yazma okuma iznini paralı hostsa pleskten vercen beleşse otomatik verio o sanırım

    @catlax :D sende okuma yazma izni ver aksi halde giremezsin panele..

    @bLuetuLips işlerim olmasaydı sana rakip gelcektim bekle işlerim bitsin sana rakip geliyom :D 

    -----------------------------
    Beklerim pesimist zombie :D Bloguna baktim guzel olmus ama beles hostta girememeleri normal. İstersen sende dene:) adminkey hata veriyodu! Ben o sorun için ana.aspdeki sifreli giris kodunu silip direk girdim adminkey şifre filan onları değiştirdim rakam verdim... bu sefer sorunsuz girdi... Sonra ana.aspi tekrar düzelttim. Su anda hata yok :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    zervalone bunu yazdı:
    ----------------------------- rene en son gördüğümde balık siteyi hackliycekti hala yazıomu bişeyler yapıomu :) -----------------------------

    www.kuzyaka.com/lamer.asp bunu onun için yaptım


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 3535 Toplam Mesaj: 26