Tayinlerle İlgili Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    mürid kardeşler birşey soracam diyelimki sivas divriğide ziraat muhendisiyim alese girdim yetkin bir puan aldım ve yüksek lisasnsımı urfada yapmak istiyorum tayınimi isteyebilrmiyim hemen 


    İts My Life. NOW or NEVER
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    "İste ulan verenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara "

    diyesim geldi.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    yok hacı. yeni düzenlemeye göre (ki yeni dediğim 1 seneyi geçti) y.lisansa göre tayin isteyemiyosun.

     düzenlemenin Türkçesi bu :" taa ora kadar neden gittin yakınlarda bi yerde yap"

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    ole yoook hemen tayin. muvafakat diye bir olay var. 


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    yok hacı. yeni düzenlemeye göre (ki yeni dediğim 1 seneyi geçti) y.lisansa göre tayin isteyemiyosun.

     düzenlemenin Türkçesi bu :" taa ora kadar neden gittin yakınlarda bi yerde yap"

    hoca bu düzenlemeyi nerede bulabilirim 


    İts My Life. NOW or NEVER
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    mizahi bunu yazdı

    ole yoook hemen tayin. muvafakat diye bir olay var. 

    tamamda nasıl olck yüksek lisans burada işim orada 


    İts My Life. NOW or NEVER
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    blackglove bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı

    ole yoook hemen tayin. muvafakat diye bir olay var. 

    tamamda nasıl olck yüksek lisans burada işim orada 

    bknz joe_black : " taa ora kadar neden gittin yakınlarda bi yerde yap"


    All I need is a possibility.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    mizahi bunu yazdı
    blackglove bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı

    ole yoook hemen tayin. muvafakat diye bir olay var. 

    tamamda nasıl olck yüksek lisans burada işim orada 

    bknz joe_black : " taa ora kadar neden gittin yakınlarda bi yerde yap"

    :D kadersiz ahmettttt 2 oldum aqq neysee gitgel yaparz


    İts My Life. NOW or NEVER
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Kurumundaki insan kaynaklarına sorsanız daha iyi cevap alırsınız. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    blackglove bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı
    blackglove bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı

    ole yoook hemen tayin. muvafakat diye bir olay var. 

    tamamda nasıl olck yüksek lisans burada işim orada 

    bknz joe_black : " taa ora kadar neden gittin yakınlarda bi yerde yap"

    :D kadersiz ahmettttt 2 oldum aqq neysee gitgel yaparz

    yol sudur, zordur, ama emsali vardir.

    urfadan yine bir devlet kurumundan bolumunle alakali bir kabul alacaksin. sonra bu kabul ile birlikte kendi calistigin kuruma gideceksin, daire baskani, sube muduru ya da ne varsa mudurune gidip, derdini anlatip, muvafakat isteyeceksin. 

    o da vermeyecek, aynen yukarda yazilan cumleyi soyleyecek. sivas nireee, urfa nire diyecek. boyle bir hakki var.

    ya da verecek, hadi hayrini gor, bu iyiligimi unutma diyecek. boyle de bir hakki var.


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    öğrenim durumundan gidebiliyosun.

    memurların öğrenim veya öğretim hakkı diye bak google'a görüceksin.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 1379 Toplam Mesaj: 15