Tayinlerle İlgili Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Kurumun inisiyatifine bağlı...

    657 de eğitim ile ilgili bir hüküm yok.


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Bağlı olduğun bakanlığa bağlıdır. Her bakanlığın kendi personel atama ve yerdeğiştirme yönetmenliği vardır. Tarım yada orman bakanlığı bunlardan birinde eğitim tayin nedeni olarak kabul ediliyordu ama hangisi emin değilim. Milli eğitim de 2-3 yıl öncesine kadar eğitim tayin için kabul ediliyordu ama doğudaki öğretmenler yüksek lisans ayağını batıya gitmeye başlayınca iptal ettiler.
    özetle bakanlığının atama ve yerdeğiştirme yönetmenliğini oku.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    Tar-Gel limisin :)

    Edit: Tarım Bakanlığnıın Eğitim durumundan tayin olayı yok. 

    blackmir tarafından 30/Haz/13 00:12 tarihinde düzenlenmiştir

    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    git gel yapıcaksın sanırım bildigim oyle ama sen genede bı arastır.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 1378 Toplam Mesaj: 15