folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tbt Bursa Buluşması



Tbt Bursa Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------
    Odysseus bunu yazdı:
    -----------------------------

    under sen ne cok konusuon  hacı ya?

     


    -----------------------------
    Gay_king :D jaaa :D 131 possttan :D 100 ü sana ait abi :D hay1rd1r isallah :D
    -----------------------------

    En asından dönek diilim ;)

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    behemoth bunu yazdı:
    -----------------------------
    harbi lan kral senin ağzını bu aralar boş bırakıoyo galba under king  :D
    -----------------------------

    Kralın eline verdim oynuyor. İstersen sen gel bi ayar çekelim :P

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    under ile mudanya da uğraşırsınız burdan olmuyor, bakalım kim tam gaz devam edecek kim susacak mudanya da =)

    ben tarafımı seçtim, ama gizle kalsın  :| :P =)


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben tarafımı seçtim, ama gizle kalsın  :| :P =)

    -----------------------------

    biz taraf seçmeiz taraf olu$tururuz :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben tarafımı seçtim, ama gizle kalsın  :| :P =)

    -----------------------------

    biz taraf seçmeiz taraf olu$tururuz :B
    -----------------------------

    tamam da 3. bir taraf oluşturmak kimseye yaramaz ki :|

    malum seçilicek bundan sonrası, hani durum analizi yapınca dediğin lafın karizması kalmıyor =) 


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    susun lan :|

    mudanyada buluşuyoruz işte uzatmayın a.k

    saat yer yön doğu batı vs vs koordinatları kim belirleyecek? yoksa ben belirliyim mi? fsf

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    under_king bunu yazdı:
    -----------------------------
    behemoth bunu yazdı:
    -----------------------------
    harbi lan kral senin ağzını bu aralar boş bırakıoyo galba under king  :D
    -----------------------------

    Kralın eline verdim oynuyor. İstersen sen gel bi ayar çekelim :P

    -----------------------------
    tamam gelicem zaten o sigarayıda ben senin tişörtünde söndürecem hep sen olmuyo bakalım sönecekmi :D


    we are just living to die.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    Bursa tayfası organize san. İstasyonunda buluşalım. İst gelenleri ido'nun önünden yester alcak Sakaryadan ve Ankaradan gelenlerle irtibata gecip aynı saatte Terminalde olmalarını ayarlıcam. Terminalden gelenler orda otobüse binip organize san. gelecek ve orda bizimle buluşacak ve mudanyaya birlikte gideceğiz. Yada Terminalde birisi onları alacak ve organize san. getirecek. Herkes için uygun mu ?

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Ankaradan kimse gelmior bu bir :B
    istanbulcu elemanlar olarak otobüsle gelecez bu iki :B
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    Ayaz ım sen bütün planı yapmışsın bea :) plan güzel. eğer müsaitsen senle ben gidip alalım ankarayla sakarya tayfasını terminalden? sana uygun mu?

    edit: o zaman istanbul sakarya tüm tayfa terminale gelecek demektir :) hepsini ordan alırız a.k

Toplam Hit: 21330 Toplam Mesaj: 341