TBT İstanbul Paintball Buluşması
-
beni yaz cok sati olcak haberin olsun
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
beni yaz cok sati olcak haberin olsun
-----------------------------konunun sessiz gecmesinden belli. daha önceden 5-6 sayfada bağlanan buluşma olmamıştır heralde. umarım cok satı$ olmaz.
-
Gassaray maçıyla aynı gün yapmışsınız :\
Bi arkadaşı alıp gelebilirdim ama ne yazık ki maça gidiyorum.
-
çok satan olursa yani minimum sayının altına düşersek artık gider biyerde takılırız bişeyler yer muhabbet ederiz gerçi benimde kesin değil geleceğim ama şuanda gelmemem için bir engel bulunmuyor ama yarın ne getirir bilinmez yani bi aksaklık çıkmassa büyük ihtimal gelicem.
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
çok satan olursa yani minimum sayının altına düşersek artık gider biyerde takılırız bişeyler yer muhabbet ederiz gerçi benimde kesin değil geleceğim ama şuanda gelmemem için bir engel bulunmuyor ama yarın ne getirir bilinmez yani bi aksaklık çıkmassa büyük ihtimal gelicem.
----------------------------tamam hocam. bizde ölmez sağ kalırsak gelmeye çalışcaz işte :F
bu arada minimum sayının altına düşeceğimizi sanmıyorum. 10 kişi olsak bile gidip oynarız.
-
yukarı yukarı :d
-
valla yiğitte gelcem ddkten sonra bn hertürlü ordayım(=
-
abi gelicem diyen adam konuyu takip eder. mantiken 23 kisinin bu konuyu takip etmesi lazim hani nerde ?
hepsine bi özel pm gec durumlarini guncellesinler.
-
onemseyen yok galiba ?
-
@durq
ufaktan pm geciyorum millete
