Tbt Muğla Buluşması Yapalım
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
insan der ki hacılar hocalar gelin tatil yapın 3-5 gün :S
ne biçim muğlalılar bodrumlular var ya =)
-----------------------------manyak, sen geleceğim dedin de ben gelme dedim lan, buyur.
evet, yapılabilri, manialith da var, gelir.
-----------------------------hacı sen muğla'da mıydın ya =D
kalcak yer var mı? yoksa başka arkadaşlara bakayım ya da sahilde yatarım =D
telefonun vardı zaten ararım haftaya bak
-
brK bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
muğla üniversitesindeyim ama şimdi ankaradayım davet olursa bir kaç gün hem kalırız hem kafa dagıtırız.
-----------------------------Sahilde yatarız :D
-----------------------------alışkınım olur sabah gezeriz denize gireriz akşam kafa yaparız :D
-
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
brK bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
muğla üniversitesindeyim ama şimdi ankaradayım davet olursa bir kaç gün hem kalırız hem kafa dagıtırız.
-----------------------------Sahilde yatarız :D
-----------------------------alışkınım olur sabah gezeriz denize gireriz akşam kafa yaparız :D
-----------------------------Olur :) geçen geldiğinde telefonu görseydim keşke atlar gelirdim bodruma insan mesaj atar :D
-
muğladaokuyorum bende kalacak yerinizde var
-
beyler kayserideyim cidden 3-4 gün tatil yapacak yer arıyorum lakin tam takır kuru bakır hesabı 5 kurus yok bende.. en azından kalacak bi yer bulursam sağdan soldan 3-5 bişiler alır gelirim yanınıza... beni misafir edecek bodrumlu varmı beyler tek yasayan yada arkdslarıyla yasayan...
Antalyada olur bak :)
-
haftaya muğladaym ben buluşacak varsa 1 kişi, bile yeter dertleşecek.
-
Yav hepinizmi bodrumdasınız..geçen gün ordaydım ayarlasaydık kısa zamanda olacak bişi değil ama çogunluk bodrumdaysa bi ayar çekelim
-
DeMi_R bunu yazdı:
-----------------------------
Yav hepinizmi bodrumdasınız..geçen gün ordaydım ayarlasaydık kısa zamanda olacak bişi değil ama çogunluk bodrumdaysa bi ayar çekelim
-----------------------------Tam ortadayım ben :D Bodrumda uyar Muğlada milasta oturuyorum
-
beyler bu yaz Adanadayım uniden dolayı.
bu bulusmaya ben katılamıcam kusura bakmayın artık.
Milasa sevgiler =)
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bu yaz Adanadayım uniden dolayı.
bu bulusmaya ben katılamıcam kusura bakmayın artık.
Milasa sevgiler =)
-----------------------------Bira sözün var lan :D unutma
