Tbt Muğla Buluşması Yapalım
-
Organize ederseniz ve Bodruma gelirseniz görüşmek tanışmak isterim, Muğla ve Milasdaki muridler ile.
Bir pm atmanız ve yer zaman belirtmeniz yeterli.
-
brK bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bu yaz Adanadayım uniden dolayı.
bu bulusmaya ben katılamıcam kusura bakmayın artık.
Milasa sevgiler =)
-----------------------------Bira sözün var lan :D unutma
-----------------------------sözüm söz olum :D
-
brK bunu yazdı:
-----------------------------
DeMi_R bunu yazdı:
-----------------------------
Yav hepinizmi bodrumdasınız..geçen gün ordaydım ayarlasaydık kısa zamanda olacak bişi değil ama çogunluk bodrumdaysa bi ayar çekelim
-----------------------------Tam ortadayım ben :D Bodrumda uyar Muğlada milasta oturuyorum
-----------------------------ben de, neresindesin?
3 kişi olduk, abdullah var bir de..
-
Vay Goca Muğlalılar :D
-
Casper_2641 bunu yazdı:
-----------------------------
Vay Goca Muğlalılar :D
-----------------------------Kes la :)
@cankirca
merkezdeyim hocam sen nerdesin ? facebookdan baktımda :) hiç görmedim seni
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
brK bunu yazdı:
-----------------------------
DeMi_R bunu yazdı:
-----------------------------
Yav hepinizmi bodrumdasınız..geçen gün ordaydım ayarlasaydık kısa zamanda olacak bişi değil ama çogunluk bodrumdaysa bi ayar çekelim
-----------------------------Tam ortadayım ben :D Bodrumda uyar Muğlada milasta oturuyorum
-----------------------------ben de, neresindesin?
3 kişi olduk, abdullah var bir de..
-----------------------------ben gelemicem adanadayım. gelsem bile en erken temmuzun son haftasına 1 haftalıgına felan gelebilirim muglaya :/
-
haftaya yapıyo muyuz bi buluşma? pazartesi salı çarşamba falan?
-
bizi sikleyen yok azına yanim... kalacak yer varmı dedim koskoca muğlada bi kişi davet etmedi... neyse bizde evde dururuk :))
-
Benim Kardeşimde Orda =) Muğlada Söylerim Gelir yanınıza Gitar neyim çalar Barış Akarsuya benzio sesi şerefsizin :) ama iyi bakmanız kaydı ile :D nede olsa oda bi sapık Rulz :))
-
brK bunu yazdı:
-----------------------------
Casper_2641 bunu yazdı:
-----------------------------
Vay Goca Muğlalılar :D
-----------------------------Kes la :)
@cankirca
merkezdeyim hocam sen nerdesin ? facebookdan baktımda :) hiç görmedim seni
-----------------------------ben de merkezdeyim, facebook'ta pek takılmıyorum ya
