Tbt Sakarya Buluşması 2
-
upp
-
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
upp
----------------------------- -
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
@ UNKN0WN
keşke hocam bizde seni burada görmek isterdik..
@kajmerpac
İnş. Hocam gelirsin sende..
@kivanckucuk
Hocam senin gelmeme gibi bir ihtimalin yok geliyosun :) .P
-----------------------------Gelicez gibi yanımda bi tahribat üytesi daha getirebilirim gelirsem :)
-
kivanckucuk bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
@ UNKN0WN
keşke hocam bizde seni burada görmek isterdik..
@kajmerpac
İnş. Hocam gelirsin sende..
@kivanckucuk
Hocam senin gelmeme gibi bir ihtimalin yok geliyosun :) .P
-----------------------------Gelicez gibi yanımda bi tahribat üytesi daha getirebilirim gelirsem :)
-----------------------------
tabiki Hocam tbt buluşması adı üstünde.. bu cumartesi kentparktaki cafe olrak dşünüyoruz mekan şu olsun bu olsun diyen varsa değerlendirebiliriz.. -
up.
-
UpPPPpp
-
arkadaşlar çark eden olmasın haa ;) gelenler kesin yorum yazsın
-
ben gelemicem ya ista gitmem gerekyo :(
-
kajmerpac bunu yazdı:
-----------------------------
ben gelemicem ya ista gitmem gerekyo :(
-----------------------------git git...
-
up up bakın kesin yorum bekliyorum. gelemeyende gelemiyom desin ona göre beklemeyelim
