TBT Wallpaper Denemem
-
Merhaba Arkadaşlar,
Akşam akşam canım sıkıldı TBT için şöyle bir wallpaper denemesinde bulunuyım dedim..

Tahribat için biraz açık renkler ama olsun : )
Yorumda bulunursanız ona göre yön veririm çalışmalarıma : D
-
evt renkler tersine dönerse biraz daha profile uygun olur
-
Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık. -
800x950 ? :)
bunu 1024x768 ya da üstüne tamamlarsan o zaman wallpaper olabilir gayet güzel olmuş :)
-
Hiçde fena deilmis aslinda :) saol
-
Leustad bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık.
-----------------------------
ne pembesi abicim ya hackle mi bağdaşır erkeklikle mi.Eline sağlık arkadaş.Destek çıktıkça sağlam işler yapılır..
-
Leustad pembe halini sana PM Attım : ) Merak etmişin görmüş olursun..
Arkadaşlar hepinize teşekkürler yorumlarınız için..
Renkleri kasten böyle yaptım hep kırmızı siyah vs. oluyor bu seferde böyle olsun dedim..Arkadaki kan brush'unu bile beyaz yaptım opacity'sini kıstım : )
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Leustad bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık.
-----------------------------
ne pembesi abicim ya hackle mi bağdaşır erkeklikle mi.Eline sağlık arkadaş.Destek çıktıkça sağlam işler yapılır..
-----------------------------
zevkler farklıdır hoja:D pembe guzel duru diye dusundum -
Daha iyi oLabiLirdi, Emeğine SağLık
-
bence hoş olmuş,şahsen ben beğendim.tebrikler
-
daha iyi olabülürdü kanımca ama yinede güsel eline sağık:)
