TBT Wallpaper Denemem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek

     Merhaba Arkadaşlar,

    Akşam akşam canım sıkıldı TBT için şöyle bir wallpaper denemesinde bulunuyım dedim..

     TBT%20Wallpaper

     

    Tahribat için biraz açık renkler ama olsun : )

     Yorumda bulunursanız ona göre yön veririm çalışmalarıma : D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    evt renkler tersine dönerse biraz daha profile uygun olur

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
    Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık.

    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    800x950 ? :)

    bunu 1024x768 ya da üstüne tamamlarsan o zaman wallpaper olabilir gayet güzel olmuş :) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Hiçde fena deilmis aslinda :) saol

    the one and only yaramaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Leustad bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
    Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık.
    -----------------------------
    ne pembesi abicim ya hackle mi bağdaşır erkeklikle mi.

    Eline sağlık arkadaş.Destek çıktıkça sağlam işler yapılır..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek

     Leustad pembe halini sana PM Attım : ) Merak etmişin görmüş olursun..

    Arkadaşlar hepinize teşekkürler yorumlarınız için..

    Renkleri kasten böyle yaptım hep kırmızı siyah vs. oluyor bu seferde böyle olsun dedim..Arkadaki kan brush'unu bile beyaz yaptım opacity'sini kıstım : )

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Leustad bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca o renk pembe olsa daha güzel olurdu bence ama genede güzel....
    Bide pembesini koyarsan merak ettim, nasıl durcak emeğine sağlık.
    -----------------------------
    ne pembesi abicim ya hackle mi bağdaşır erkeklikle mi.

    Eline sağlık arkadaş.Destek çıktıkça sağlam işler yapılır..


    -----------------------------
    zevkler farklıdır hoja:D pembe guzel duru diye dusundum

    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Daha iyi oLabiLirdi, Emeğine SağLık

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    bence hoş olmuş,şahsen ben beğendim.tebrikler

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    daha iyi olabülürdü kanımca ama yinede güsel eline sağık:)

    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 2120 Toplam Mesaj: 18