TBT Wallpaper Denemem
-
bnce fna değil eline sağlık...
-
ben begendim valla hoca :) ellerine saglık. kullandıgın mavi de en sevdigim mavi :)
-
boyle biraz islak gibi geldi bana
-
tahribat disco club gibi olmuş :))
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
tahribat disco club gibi olmuş :))
-----------------------------
koptum aq :D -
: ))))
Yorumlar için herkese teşekkürler : )
-
rahatlatıcı ve hoş bir resim olmuş. ama benim görüşüm : mavinin bu güzel tonlarını daha çok kullansan daha iyi olabilirdi sanırım. senin yaptığın mavi güzel mesela. onu biraz daha tonlasaydın yani ;)
Toplam Hit: 2124 Toplam Mesaj: 18
