Tedaş Hakkım Haram Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Bir kaçak hat ta ben çekiyim. O kadar elektrik bilgim var. Amk zaten kaçak kullanan ödüllendiriliyor. Iflahim kesildi fatura ödeye ödeye. :-(

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)

    doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında

    hı hı evet alırlar ama 3 ün 1 ini alırlar


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)

    doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında

    hı hı evet alırlar ama 3 ün 1 ini alırlar

    Hic bi cacik alamazlar. Vanda arkadasimla konusuyrm yazin basindan beri 200 lira fatura oduyomus. Hic bi sekilde de bu kadar kullanim yapacak bisey yapmiyomus. Zaten bekar tek yasiyo evde. Ve bu durum hemen hemen herkese geliyomus.

    Su aglayanlarda aciz diye, somurmeye devam ediyolar elektirigi kacak olarak.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    patron_38 bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)

    doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında

    bok alırlar daha geçen ay gittilerde alımlarını aldı geldiler 12 rehin araçları yaktılar tutanakları yaktılar hadı alsınlar aq

     

     

    alır alır biraz yatışsın özel sektör affetmez donuna kadar alır  
    eskiden devlet madur ediyor diye ağlıyorlardı şimdi madur eden devlet değil özel sektör gerçi ne maduriyeti a.k adamlar hAKKINI ALIYOR


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?

    Tüzellerde firewall varmış hocam. Alttaki konu ile uyumlu olsun bari.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    dorudur keserler hiç bişey yokken sayaç değiştirip parasınıda taksitle alıyorlar . nede olsa serbest piyasa.

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    HolyOne bunu yazdı

    Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?

    tüzel kişiyi yöneten gerçek kişi nasiplenir :))))

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek

    yeter artık sikecem ha bir doğudur ağzınıza yapıştırmışsınız gidiyor amına koyim. Çıldırtıyorsunuz adamı. Cahil misiniz olum siz. Cehaletinizle karabulut gibi çöküyorsunuz amına koyim. Bak tedaş mağduru kardeşim. Ben doğunun merkezinde yaşıyorum. Batman'da yaşıyorum. 1 aydır ankaradaydım. Evde bütün fişler çekikti. Sadece esyalar cürümesin diye buzdolabı fişi takılıydı. Faturam geldi 150 lira. Gittim paşa paşa ödedim. Madem o kadar doğudan nefret ediyorsun elektrik kaçaktır vs diyorsun. Eylem yap bir yere sesini duyur. Yeter yahu nedir bu evinizdeki elektirikten bile bir düşmanlık bir ırkçılık çıkarıyorsunuz. Adetlere girseniz doğu yüzünden diyeceksiniz yahu. Bende hakkımı helal etmiyorum günahımı alanlara.

    Yani anlamadığı biraderim sen bilmiyor musun her ay elektrik fatura ödemen var. Günler bellidir. O laf ettiğin doğunun insanıyım ben ay başında ödeme yapılacak her yerin günü gününe biliyorum günü gelince ödüyorum. Eninde sonunda ödüyecem geciktirmenin hiç bir anlamı yok sende böyle yap. Senin memleketinde özelleştirilen tedaş'ta çalışan adam senin memleketlin senin elektiriğini kesiyor lafı doğuya atıyorsun he amk he bi sen sevgi yumurcağısın 

    q0x tarafından 08/Ağu/14 22:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    kredi kartına otomatik ödeme talimatı vereceksin olacak bitecek.

     

    edit: 

    q0x

     

    hocam ben de 4 yıl doğunun parisi dediğiniz diyarbakır da yaşadım..

    gel bi ara gezelim şehri :) birçok yer kaçak.. mardin desen bi belediyesi kaçak kullanmıyor :)

    kaçak elektrk nasıl yapılır anlatayım istersen..

    yunusdogan tarafından 08/Ağu/14 22:56 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3522 Toplam Mesaj: 38