Tedaş Hakkım Haram Olsun
-
Bir kaçak hat ta ben çekiyim. O kadar elektrik bilgim var. Amk zaten kaçak kullanan ödüllendiriliyor. Iflahim kesildi fatura ödeye ödeye. :-(
-
SeRDaR bunu yazdı
Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)
doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında
hı hı evet alırlar ama 3 ün 1 ini alırlar
-
jawsap67 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)
doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında
hı hı evet alırlar ama 3 ün 1 ini alırlar
Hic bi cacik alamazlar. Vanda arkadasimla konusuyrm yazin basindan beri 200 lira fatura oduyomus. Hic bi sekilde de bu kadar kullanim yapacak bisey yapmiyomus. Zaten bekar tek yasiyo evde. Ve bu durum hemen hemen herkese geliyomus.
Su aglayanlarda aciz diye, somurmeye devam ediyolar elektirigi kacak olarak.
-
patron_38 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Bencede adamlarda suç yok hakkını haram edemezsin sen adamların hakkını yemişsin :)
doğudakilere müsade eden devletti özelleşti şimdi götlerinden kan alırlar onlarında
bok alırlar daha geçen ay gittilerde alımlarını aldı geldiler 12 rehin araçları yaktılar tutanakları yaktılar hadı alsınlar aq
alır alır biraz yatışsın özel sektör affetmez donuna kadar alır
eskiden devlet madur ediyor diye ağlıyorlardı şimdi madur eden devlet değil özel sektör gerçi ne maduriyeti a.k adamlar hAKKINI ALIYOR -
Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?
-
HolyOne bunu yazdı
Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?
Tüzellerde firewall varmış hocam. Alttaki konu ile uyumlu olsun bari.
-
dorudur keserler hiç bişey yokken sayaç değiştirip parasınıda taksitle alıyorlar . nede olsa serbest piyasa.
-
HolyOne bunu yazdı
Başlığı okudum da merak ettim, tüzel kişiye beddua kabul olunuyor mu hocam?
tüzel kişiyi yöneten gerçek kişi nasiplenir :))))
-
yeter artık sikecem ha bir doğudur ağzınıza yapıştırmışsınız gidiyor amına koyim. Çıldırtıyorsunuz adamı. Cahil misiniz olum siz. Cehaletinizle karabulut gibi çöküyorsunuz amına koyim. Bak tedaş mağduru kardeşim. Ben doğunun merkezinde yaşıyorum. Batman'da yaşıyorum. 1 aydır ankaradaydım. Evde bütün fişler çekikti. Sadece esyalar cürümesin diye buzdolabı fişi takılıydı. Faturam geldi 150 lira. Gittim paşa paşa ödedim. Madem o kadar doğudan nefret ediyorsun elektrik kaçaktır vs diyorsun. Eylem yap bir yere sesini duyur. Yeter yahu nedir bu evinizdeki elektirikten bile bir düşmanlık bir ırkçılık çıkarıyorsunuz. Adetlere girseniz doğu yüzünden diyeceksiniz yahu. Bende hakkımı helal etmiyorum günahımı alanlara.
Yani anlamadığı biraderim sen bilmiyor musun her ay elektrik fatura ödemen var. Günler bellidir. O laf ettiğin doğunun insanıyım ben ay başında ödeme yapılacak her yerin günü gününe biliyorum günü gelince ödüyorum. Eninde sonunda ödüyecem geciktirmenin hiç bir anlamı yok sende böyle yap. Senin memleketinde özelleştirilen tedaş'ta çalışan adam senin memleketlin senin elektiriğini kesiyor lafı doğuya atıyorsun he amk he bi sen sevgi yumurcağısın
q0x tarafından 08/Ağu/14 22:57 tarihinde düzenlenmiştir -
kredi kartına otomatik ödeme talimatı vereceksin olacak bitecek.
edit:
@ q0xhocam ben de 4 yıl doğunun parisi dediğiniz diyarbakır da yaşadım..
gel bi ara gezelim şehri :) birçok yer kaçak.. mardin desen bi belediyesi kaçak kullanmıyor :)kaçak elektrk nasıl yapılır anlatayım istersen..
yunusdogan tarafından 08/Ağu/14 22:56 tarihinde düzenlenmiştir
