Tedaş Yetkilisiyiz Diye Para Topluyolar
-
hayat ne garip.. vapurlar filan..
:D:D:D:D tam uygun bir yorum :) kim yazmıştı ya hatırlamıyom:D ama çok sık kullanıcam:D
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------odemiyorum
delikanliysaniz baglamayin bu evin elektrigini de bakalim.
o eve elektrigi baglamaya mecburlar.
-----------------------------
Abi baglamaya hiçte mecburiyetleri yok bunu seve seve verecekler çünkü adam eger düşündügüm şeyse yani adamlar trafoları kaldırıp yerine elektirik panolarından vermeye başlamışlar sanırım eski kablo yetiyorsa zaten baglıyorlar eski havadan gelen kablo yetmiyorsa ek kablo gerekiyorsa bunu halktan alıyorlar yoksa hizmet yok karanlıkta oturursun:D -
%100 haklısında parayı vemrezsen sonuç n'olur bilmiyorum
-
Adres belli tüketici haklarını arayacan soracan :)
-
kime yuttururlarsa artık
Toplam Hit: 2767 Toplam Mesaj: 16
