Tekel Vodkasının Yan Etkılerı(Acil Yardim)
-
hermes bunu yazdı:
-----------------------------
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
parmak atın bogazına kussun midesi temizlensin sonra duşa sokun,daha sonra sek nescafe yapıp içirin kısa sürede kendine gelicektir.
-----------------------------
hocam çok kustu saten ama dahada kötüyüm diyor :l
-----------------------------hoja madem o kadar endişe ediyorsun, doktora gidin,
-
bide kaç cl içti ne kadar içti ?
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------hermes bunu yazdı:
-----------------------------
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
parmak atın bogazına kussun midesi temizlensin sonra duşa sokun,daha sonra sek nescafe yapıp içirin kısa sürede kendine gelicektir.
-----------------------------
hocam çok kustu saten ama dahada kötüyüm diyor :l
-----------------------------hoja madem o kadar endişe ediyorsun, doktora gidin,
-----------------------------
ya bizde deniyoruzda barıyo istyemio uzanıncada kuusucam diye yatmak istemıyo ayrıca konunun yeri aciliyetten yanlış yerde k bakmayın -
abi hakkatten gotunuzlemi içiosunuz bu içkiyi ya ?
karnınızın aldığı kadar içsenize şu dalgayı -
Hocam Ayran içirin hiç bişeyi kalmaz.
Ayrıca bundan sonrada İstanßLue için :)
-
Hiç bişe olmaz Fotograflarını çekin bidaha o hale gelmez.
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
abi hakkatten gotunuzlemi içiosunuz bu içkiyi ya ?
karnınızın aldığı kadar içsenize şu dalgayı
-----------------------------
hocm adamla sürekli içiyoruzda bayada saglam içiyodu hani böyle olunca tırsdım biraz o yzden sek içio herif:l genede haklısın sende abartı oluyor bazen . -
aç karna içtiyse olur öle şeyler tatlı vermeyin sakın
-
Bişey olmaz ben 1 hafta önce aşırı smirnoof tan zehirlendim 4 saat aralıksız kusup kafamı klozete dayayıp sızmışım sonra yerede kusmuşum çene üstü kusmuğun üstüne düşmüş kafam, ordada uyumuşum sonra 2 saat boyunca falan titremişim arkadaşlar bornoza sarmış banyoya sokmuşlar acı kahve içirmişler ertesi gün şiş kafayla gezdim ama muzlu süt içince ayılıyor insan.
Bekleyin geçer bişey olmaz bırakın kussun.
-
RIPER bunu yazdı:
-----------------------------Bişey olmaz ben 1 hafta önce aşırı smirnoof tan zehirlendim 4 saat aralıksız kusup kafamı klozete dayayıp sızmışım sonra yerede kusmuşum çene üstü kusmuğun üstüne düşmüş kafam, ordada uyumuşum sonra 2 saat boyunca falan titremişim arkadaşlar bornoza sarmış banyoya sokmuşlar acı kahve içirmişler ertesi gün şiş kafayla gezdim ama muzlu süt içince ayılıyor insan.
Bekleyin geçer bişey olmaz bırakın kussun.
-----------------------------
bekliyoruz hocam saol iyi oldu bunu söylemen :l
