Telefon Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek
    Realseyler bunu yazdı

    Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon. 

    Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.

     

    Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.


    Acı Çekene Saygı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?

    Sağ olun hocam, buradaki yorumlardan yola çıkıp hiç pişman olmadım. Hayırlı olacaktır :)

     

    Ben S25 aldım hocam, Edge tasarım ve incelik odaklıydı.Fiyat/denge açısından bana daha mantıklı geldi :)


    Acı Çekene Saygı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?

    Sağ olun hocam, buradaki yorumlardan yola çıkıp hiç pişman olmadım. Hayırlı olacaktır :)

     

    Ben S25 aldım hocam, Edge tasarım ve incelik odaklıydı.Fiyat/denge açısından bana daha mantıklı geldi :)


    Acı Çekene Saygı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realseyler
    Realseyler's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2020
    Erkek
    FrodoTheYuzuksuz bunu yazdı
    Realseyler bunu yazdı

    Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon. 

    Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.

     

    Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.

    Hayirli olsun hocam. İlk günlerde dikat et tlfnun başina ne gelecekse ilk hafta gelir.:)


    Baktığınız benim gördüğünüz sizsiniz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek
    Realseyler bunu yazdı
    FrodoTheYuzuksuz bunu yazdı
    Realseyler bunu yazdı

    Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon. 

    Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.

     

    Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.

    Hayirli olsun hocam. İlk günlerde dikat et tlfnun başina ne gelecekse ilk hafta gelir.:)

    Kılıfını, koruyucusunu falan da sipariş geçeyim en iyisini içime kurt düşürdün hocam :D Teşekkür ediyorum.


    Acı Çekene Saygı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ekran koruyucu olarak şu tarz aparatlı olanları öneririm. Kendi hizalamasını kendisi yapıyor. Çekerken ekrandaki toz ve kılları falanda çekiyor tertemiz yapışıyor. Baloncuk yapıyorsada bir kaç güne kendi kendine yok oluyor.

    https://www.amazon.com.tr/Coverzone-Flexible-Koruyucu-%C3%87izilmeye-Dayan%C4%B1kl%C4%B1/dp/B0G523HVSR/


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 673 Toplam Mesaj: 18
samsung xiaomi nothing phone