Telefon Önerisi
-
Realseyler bunu yazdı
Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon.
Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.
Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.
-
Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?
-
mkyb bunu yazdı
Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?
Sağ olun hocam, buradaki yorumlardan yola çıkıp hiç pişman olmadım. Hayırlı olacaktır :)
Ben S25 aldım hocam, Edge tasarım ve incelik odaklıydı.Fiyat/denge açısından bana daha mantıklı geldi :)
-
mkyb bunu yazdı
Şimdiden hayırlı olsun hangi Samsung'u aldın?
Sağ olun hocam, buradaki yorumlardan yola çıkıp hiç pişman olmadım. Hayırlı olacaktır :)
Ben S25 aldım hocam, Edge tasarım ve incelik odaklıydı.Fiyat/denge açısından bana daha mantıklı geldi :)
-
FrodoTheYuzuksuz bunu yazdıRealseyler bunu yazdı
Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon.
Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.
Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.
Hayirli olsun hocam. İlk günlerde dikat et tlfnun başina ne gelecekse ilk hafta gelir.:)
-
Realseyler bunu yazdıFrodoTheYuzuksuz bunu yazdıRealseyler bunu yazdı
Xiaomi 17 ultara veya 15 ultra imel atarsin kapanma derdi yok. Tabi güncelleme sorunu var ama güncelleme ile telefonu bitiriyorlar zaten güncelleme olmamasi daha iyi. Ben 13 ultra kulaniyorum cok güçlü telefon.
Benimki 4 yıldır güncelleme almıyor, bitti yinede. App'ler güncelleniyor, telefon geride kalıyor. Yakkında yıllık telefon değişmek gerekecek anasını satayım.
Samsung siparişi verdil, teşekkür ediyorum bilgilendirme ve destekleriniz için dostlar.
Hayirli olsun hocam. İlk günlerde dikat et tlfnun başina ne gelecekse ilk hafta gelir.:)
Kılıfını, koruyucusunu falan da sipariş geçeyim en iyisini içime kurt düşürdün hocam :D Teşekkür ediyorum.
-
Ekran koruyucu olarak şu tarz aparatlı olanları öneririm. Kendi hizalamasını kendisi yapıyor. Çekerken ekrandaki toz ve kılları falanda çekiyor tertemiz yapışıyor. Baloncuk yapıyorsada bir kaç güne kendi kendine yok oluyor.
