Telefon Tavsiyesi
-
Elysion bunu yazdırajooonn bunu yazdı
iPhone SE 2000 tl.
Alıp pişman olan görmedim henüz.
64 gb modelini aldım şu an ondan yazıyorum her konuda tatminkar. Bundan önce HTC Öne M8 kullanıyordum batarya performansı olsun işlem hızı vs olsun muazzam tavsiye ederim
Dostum ben se yi çok araştırdım ama 4 inç ekran konusunda tereddütlerim var. Sen sıkıntı yadamadin mı
-
La zenfone 6 al, ben çok memnunum.
-
s7 edge aldım dün 2100 e :) ikinci el tabi 20 günlük
-
rocketadam bunu yazdıElysion bunu yazdırajooonn bunu yazdı
iPhone SE 2000 tl.
Alıp pişman olan görmedim henüz.
64 gb modelini aldım şu an ondan yazıyorum her konuda tatminkar. Bundan önce HTC Öne M8 kullanıyordum batarya performansı olsun işlem hızı vs olsun muazzam tavsiye ederim
Dostum ben se yi çok araştırdım ama 4 inç ekran konusunda tereddütlerim var. Sen sıkıntı yadamadin mı
Vallahi hiç sorun değil aksine bir 5" den daha memnunum malum erkeğiz çanta taşımıyoruz , cebime sığıyor en büyük nimet de bu zaten :) onun dışında film de izliyorum oyun da oynuyorum yetiyor. Özellikle bi 6 yada 6s almadım yani 4" olsun diye
-
bu aralar bende bakıyorum donanımhaber'de mi 5s 64 white 1400 liraya satıyor adam olumlu yorumlar var kararsız kaldım
