

Telefonlarda 5 GB Ram'ide Gördük
-
Theholiqan bunu yazdı
Zenfone 2 var bende üstüne rakip tanımam
4 gb DDR3 Ram
2.3 ghz 4 çekirdek Intel Atom
32 gb SSD
13 megapiksel arka 5 ön
1300 tl ye bunu veriyorlar mantıken fazlasıyla iyi kaç aydır kullanıyorum tek sorun yaşamadım
Hocan Gigaset firmasini digerleri ile bir tutma. Tutar bu telefon. Ayrica biri kalin demiste telefon dedigin 5s gibi kalin olmali.
-
5 çikobaytın 5 ini de kullanamadıktan sonra neyleyim o 5 çikobaytı.
-
-
Martech bunu yazdı
Bir apple kullanıcısı olarak şunu üzülerek belirtmeliyim.
Daha önceden android kullanmış birisi olarak bu tarz cihazlara bu kadar fazla ram koymanın şarj süresini kısaltmaktan başka bir işe yaramıyor. Bunu başta olmak üzere samsung ve diğer firmalar yapıyor. Önemli olan yazılım ve donanımızı çok iyi derecede optimize edebilmektir. Bunuda şuan en şekilde başaran cihazlar apple ve google nexus serileridir.
Android çok aşırı derecede ram tüketiyor önce bunun minimize edilmesi gerek :(
Hocam iyi guzelde iphoneda da ram yok sekme ac 5 tane gec aralarinda her seferinde birdaha yukluyor sayfayi. Ram iyidir ya dursun kenarda
-
Adama helal olsun Türkçesi bozuk olduğu halde halkıma Türkçe hitap edeceğim demiş.

-
Fiyatları iyi gibi geldi de TR ye kaç liradan girer bilemedim.

http://www.gigaset.com/be_en/gigaset-smartphones.html?___store=be_en
ekleme: bu konu harici 5gb ram ibaresini göremeyen tek ben miyim?
1049 tarafından 16/Eyl/15 20:36 tarihinde düzenlenmiştir -
telefonda 5 gb ram ne aq benim bilgisayarımda 4 gb ram var. bi de 1 yıl kullandıktan sonra kasmaya falan başlar bu.
7 ay öncesine kadar apple düşmanı bi insan olarak, androidin kasma problemlerinden usandığım için bi de iphone alayım bakayım dedim gayet memnunum.
iphone kapalı, kısıtlı özelleştirilemiyor falan bırakın, jailbreak yapın fıstık gibi oluyor.
he herkes iphone kullansın , iphone ne kadar süper lan demiyorum tabi herkesin kendi tercihi ama iphone'u çok saçma noktalardan eleştiriyorsunuz.