Telefonu Sıfırlamak
-
sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;
Hard Reset İle Telefon Sıfırlama
❱ İlk olarak telefonunuzu tamamen kapatın.
❱ Ardından ses açma + home tuşu + power tuşuna aynı anda basın. Bu tuşlar piyasadaki cihazlardan cihaza değişebilmektedir.
❱ Ardından karşınıza cihazınızın logosu belirecek ve elinizi çekmeden önce logoyu gördüğünüzde sadece "Power" tuşundan parmağınızı çekin.
❱ Ardından ses açma tuşuna basarak wipe data / factory reset seçeneği üzerine gelin ve power tuşuna basın.
❱ Tekrar karşınıza gelecek olan ekranda ses açma tuşu ve "yes delete all user data" seçeneğine gelip power tuşuna basın. Bu işlemlerde Power tuşu "tamam" anlamına gelmektedir.
❱ Telefonunuz verilerinizi silmeye başladığında sizi bilgilendireceği gibi, bittiğinde recovery menüsüne girerek "reboot system now" demeniz gerekecektir. Yine power tuşuna basarak işleme tamam deyin ve cihazın yeniden başlatılmasını bekleyin.
❱ Cihaz tamamen sıfırlandıktan sonra otomatik olarak açılmaya başlayacaktır. Cihazın sıfırlandıktan sonra ilk açılış süresi 5 dakikaya kadar çıkabilmektedir. Eğer hard reset işlemi hakkında sormak istediğiniz sorularınız varsa, aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
-
teşekkürler ajanım..
bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?
zorlandığın kısımlar var mı hala ?
bir de yürüme konusunda ne durumdasın ? -
hacı her gün daha iyiye gidiyorsun
-
ajan1111 bunu yazdı
sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;
Bende samsung A5 2017 edıtıon var aynı yolla hallolur mu hocam ?
-
Geçen bir eleman Samsung J7 Core getirdi dedi bu donuyo bilmem ne bi resetle falan okey dedim ses kısma power vs kombinasyon ile girdim recovery ekrana sıfırladım telefon açıldı hopp var olan gmail hesabını istiyor. Güvenlik önlem gereği o hesabı girecen ki asıl ozaman sıfırlama işlemi başlıcakmış tabi adam bilmiyo gmail şifresini şifre bırak hesabı da bilmiyor asdjhfalksjdh götürdü telefoncuya format attırdı asldkfjals j5 vardı bende böyle birşey yokdu tak sıfırlıyordu garip bi durum tabi ben uğraştım baya denemediğim taktik kalmadı yemedi en son komple kilitlendi telefon :D O yüzden gmail hesapları önemli.
-
Lupin bunu yazdı
teşekkürler ajanım..
bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?
zorlandığın kısımlar var mı hala ?
bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela;
command1_private...
msgbox "ajan1111"
end
gibi bişeydi galiba.
teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:
yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.
-
ajan1111 bunu yazdıLupin bunu yazdı
teşekkürler ajanım..
bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?
zorlandığın kısımlar var mı hala ?
bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela;
command1_private...
msgbox "ajan1111"
end
gibi bişeydi galiba.
teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:
yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.
gelişmeleri bize bildirmeyi unutma hocam...
eğer bir şeye ihtiyacın olursa her zaman buradayız unutma. -
Lupin bunu yazdıajan1111 bunu yazdıLupin bunu yazdı
teşekkürler ajanım..
bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?
zorlandığın kısımlar var mı hala ?
bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela;
command1_private...
msgbox "ajan1111"
end
gibi bişeydi galiba.
teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:
yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.
gelişmeleri bize bildirmeyi unutma hocam...
eğer bir şeye ihtiyacın olursa her zaman buradayız unutma.tamam hocam merak etme final raunda az kaldı. ölüm vuruşunu yapacam (: şu yamukluk işini hallederler inşallah sonra rahat olurum inşallah.
biliyorum hocam biliyorum herkes sağolsun.
-
jackass bunu yazdıajan1111 bunu yazdı
sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;
Bende samsung A5 2017 edıtıon var aynı yolla hallolur mu hocam ?
büyük ihtimalle olur hocam ama yinede bi google babaya sor derim. sonra boş yere uğrşama.
-
eyv ajan baboli sağolasın :*
-
bi dip not düşeyim. 15.05.2015 gm 4g ile beraber frp (factory reset protection) dahil oldu bu tarihten itibaren çıkan tablet ve telefonlarda artık sıfırladıgında eski gmail i ister. icloud gibi
onu girmeden içeri almaz. genelde de insanlar mail ve şifreyi bilmez :) işin daha garibi bilse dahi bazı durumlarda kabul etmez.
frp varken custom recovery yazamazsın yazılmadıgı için de desen unutuldugunda içindekiler silinmesin muhabbeti yapamazsın..
desen için recovery den hard reset atarsın ve acıldıgında seni frp karşılar
