Telefonu Sıfırlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;

     

    Hard Reset İle Telefon Sıfırlama

     

    ❱ İlk olarak telefonunuzu tamamen kapatın.

     

    ❱ Ardından ses açma + home tuşu + power tuşuna aynı anda basın. Bu tuşlar piyasadaki cihazlardan cihaza değişebilmektedir.

     

    ❱ Ardından karşınıza cihazınızın logosu belirecek ve elinizi çekmeden önce logoyu gördüğünüzde sadece "Power" tuşundan parmağınızı çekin.

     

    ❱ Ardından ses açma tuşuna basarak wipe data / factory reset seçeneği üzerine gelin ve power tuşuna basın.

     

    ❱ Tekrar karşınıza gelecek olan ekranda ses açma tuşu ve "yes delete all user data" seçeneğine gelip power tuşuna basın. Bu işlemlerde Power tuşu "tamam" anlamına gelmektedir.

     

    ❱ Telefonunuz verilerinizi silmeye başladığında sizi bilgilendireceği gibi, bittiğinde recovery menüsüne girerek "reboot system now" demeniz gerekecektir. Yine power tuşuna basarak işleme tamam deyin ve cihazın yeniden başlatılmasını bekleyin.

     

    ❱ Cihaz tamamen sıfırlandıktan sonra otomatik olarak açılmaya başlayacaktır. Cihazın sıfırlandıktan sonra ilk açılış süresi 5 dakikaya kadar çıkabilmektedir. Eğer hard reset işlemi hakkında sormak istediğiniz sorularınız varsa, aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

     


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    teşekkürler ajanım..

    bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?

    zorlandığın kısımlar var mı hala ?

    bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gececi
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    hacı   her gün daha  iyiye  gidiyorsun  


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jackass
    jackass's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2015
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;

    Bende samsung A5 2017 edıtıon var aynı yolla hallolur mu hocam ? 

     


    Değişmeyen tek şey değişimin ta kend... Şaka la şaka benim fakir oluşum..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Geçen bir eleman Samsung J7 Core getirdi dedi bu donuyo bilmem ne bi resetle falan okey dedim ses kısma power vs kombinasyon ile girdim recovery ekrana sıfırladım telefon açıldı hopp var olan gmail hesabını istiyor. Güvenlik önlem gereği o hesabı girecen ki asıl ozaman sıfırlama işlemi başlıcakmış tabi adam bilmiyo gmail şifresini şifre bırak hesabı da bilmiyor asdjhfalksjdh götürdü telefoncuya format attırdı asldkfjals j5 vardı bende böyle birşey yokdu tak sıfırlıyordu garip bi durum tabi ben uğraştım baya denemediğim taktik kalmadı yemedi en son komple kilitlendi telefon :D  O yüzden gmail hesapları önemli.


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Lupin bunu yazdı

    teşekkürler ajanım..

    bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?

    zorlandığın kısımlar var mı hala ?

    bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?

    evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela; 

     

    command1_private...

    msgbox "ajan1111"

    end

     

    gibi bişeydi galiba.

     

    teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:

     

    yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı
    Lupin bunu yazdı

    teşekkürler ajanım..

    bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?

    zorlandığın kısımlar var mı hala ?

    bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?

    evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela; 

     

    command1_private...

    msgbox "ajan1111"

    end

     

    gibi bişeydi galiba.

     

    teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:

     

    yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.

    gelişmeleri bize bildirmeyi unutma hocam... 
    eğer bir şeye ihtiyacın olursa her zaman buradayız unutma.


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Lupin bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    Lupin bunu yazdı

    teşekkürler ajanım..

    bişi sorcam kodlamaya ve teknolojik bilgilere dair çoğu bilgiyi hatırlayabiliyor musun artık adapte olabildin mi ?

    zorlandığın kısımlar var mı hala ?

    bir de yürüme konusunda ne durumdasın ?

    evet hocam hatırlıyorum. döngüler, değişkenler falan hatırlıyorum. vbasicte en basit haliyle bişey yazmıştım yani mesela; 

     

    command1_private...

    msgbox "ajan1111"

    end

     

    gibi bişeydi galiba.

     

    teknolojik olarak sorunum hiç olmadı. zaten "google baba" sağolsun her işimi görüyo (:

     

    yürüme işi için pazartesi yine doktor randevum var. kemikleşme ameliyatımdan bi yer yamukmuş galiba. zaten ben ayağa kalktığım zaman hep sağa doğru yamuluyorum. biz ortopedi doktoruna gidiyoz fizik doktoruyla beraber bakacaklarmış.

    gelişmeleri bize bildirmeyi unutma hocam... 
    eğer bir şeye ihtiyacın olursa her zaman buradayız unutma.

    tamam hocam merak etme final raunda az kaldı. ölüm vuruşunu yapacam (: şu  yamukluk işini hallederler inşallah sonra rahat olurum inşallah.

    biliyorum hocam biliyorum herkes sağolsun.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    jackass bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı

    sa. arkadaşlar bilgisayara birkaç ayda bir format atma ihtiyacı duyarızya android telefonada gerekiyor. bende s3mini var. telefonum yavaşlamaya başladı. beklediğim performansı göremiyordum. programları açarken yavaş, ekran geçişleri yavaş, açılışı yavaş falan böyle sıkıntılarım vardı. telefonumu sıfırladım yani fabrika çıkışı haline getirdim çoğu sorunum halloldu. bide şöyle bişey var; telefonu kurarken girdiğim mail adresine bütün programlar, rehber, whatsapp falan senkronize halde. nasıl olduğunu bilmiyorum (: aynı mail adresiyle androidi başlattığımda wifiyi bağladıktan sonra rehberim ve whatspp bilgilerim geldi, sonra kullandığım tüm programları kendisi otomatik olarak yine kurdu. bence arada sizde sıfırlayın. ayarlardan sıfırlamakta var ama ben böyle yaptım, şöyle;

    Bende samsung A5 2017 edıtıon var aynı yolla hallolur mu hocam ? 

     

    büyük ihtimalle olur hocam ama yinede bi google babaya sor derim. sonra boş yere uğrşama.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jackass
    jackass's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2015
    Erkek

    eyv ajan baboli sağolasın :* 


    Değişmeyen tek şey değişimin ta kend... Şaka la şaka benim fakir oluşum..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    bi dip not düşeyim.   15.05.2015 gm 4g ile beraber frp (factory reset protection) dahil oldu bu tarihten itibaren çıkan tablet ve telefonlarda artık sıfırladıgında eski gmail i ister. icloud gibi 

    onu girmeden içeri almaz. genelde de insanlar mail ve şifreyi bilmez :)  işin daha garibi bilse dahi bazı durumlarda kabul etmez.

    frp varken custom recovery yazamazsın  yazılmadıgı için de desen unutuldugunda içindekiler silinmesin muhabbeti yapamazsın..

    desen için recovery den hard reset atarsın ve acıldıgında seni frp karşılar


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
Toplam Hit: 1975 Toplam Mesaj: 15
telefona hard reset