folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Telefonunuzu Garantiye Verirken Yasal Haklarınızı Bilerek Verin



Telefonunuzu Garantiye Verirken Yasal Haklarınızı Bilerek Verin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    yolbulucu bunu yazdı
    engin01288 bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı

    Gençler çok uzak olmayan bişey sorucam : internetten ürün alınca iade hakkımız var ve mağazaya gore daha kolay ya iade. Siteden sipariş verip mağazadan teslim alsak aynı haklara sahip oluyor muyuz? 

    Ödemeyi internetten yaptığın için uzak kullanıcı sözleşmesi imzalarsın. Yani 15 gün içinde koşulsuz iade yapabilirsin. Mağazadan teslim alman bunu değiştirmez.

    Sitelerin anlamak istemediği bir nokta var. Müşteri isterse aldığı ürünü benzin döküp yaksın sonra küllerini iade etsin mike mike iade almak zorundalar. Tabi sonrasında mahkemeye verme yolları açık.

    Sitelere kalsa yok telefona sim kart taktın olmaz yok kutunun bandını yırttın olmaz vs.

    Kırık vb durumunda iade almak zorunda değiller. 

    Mesafeli Satışlar Yönetmeliği.

    (2) Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

    Yani diyorki sen kullanma talimatına aykırı kullanırsan sorumlusun.

    Aslında telefon olayında zorlasalar belki onuda almayabilirler. 

    Madde 15

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    Bu maddeye göre dolar kuru sürekli değişiyor deyip belki almamakta zorlarlar :)

    Ya ben teknosa dan bi alet aldım bozuk çıktı,, iade etmek istiyorum lakin netten sipariş edip mağazadan teslim aldım. Sanırım mağazaya götürüp iade edersem internet iadesi prosedüru geçerli olacak. Sizce ürün bozuk diyeyim mi? Yoksa iade etmek istiyorum alın bunu mu diyeyim. Bozuk dersem "teknik servis kontrol edecek" falan diye bana uğraş çıkarırlar mi? 

    Ürün Bluetooth hoparlör ve alet sarj olmuyo. Bütün gece şarjda da bıraksam adaptöru çekince kapanıyor. Heralde içindeki batarya kablosu falan çıkmış 

     

    arkadaşlar tekrar selam :) konuyu hortlattım ama yeni konu açmakta istemedim bilgili abiler toplanmış hazır burda.

    şimdi ben iade için sabah teknosaya gittim. dedim işte ürün arızalı iade etmek istiyorum. alalı 15 gün olmadı.  "biz servise yollar tamir ettiririz iade olmaz" dediler. ne saçmalıyosunuz alalı 15 gün olmadı dedim. iyi kontrol edelim dedi, ettiler cidden dediğim sorun var alette. (şarj olmuyo). sonra "biz iade alamıyoruz müşteri hizmetlerini ara " muhabbeti yaptılar. aradım onlarda "servise vericez ürünü onlar rapor verirse bozuk diye iade alcaz" dedi. servisin bana tamir falan edip geri sokmasını istemiyorum bu ürünü, çünkü bozuk olunca başka aldım.

    sizce servise vereyim mi ? yoksa direkt tüketici hakem heyetine mi gideyim ?

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    engin01288 bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı

    Gençler çok uzak olmayan bişey sorucam : internetten ürün alınca iade hakkımız var ve mağazaya gore daha kolay ya iade. Siteden sipariş verip mağazadan teslim alsak aynı haklara sahip oluyor muyuz? 

    Ödemeyi internetten yaptığın için uzak kullanıcı sözleşmesi imzalarsın. Yani 15 gün içinde koşulsuz iade yapabilirsin. Mağazadan teslim alman bunu değiştirmez.

    Sitelerin anlamak istemediği bir nokta var. Müşteri isterse aldığı ürünü benzin döküp yaksın sonra küllerini iade etsin mike mike iade almak zorundalar. Tabi sonrasında mahkemeye verme yolları açık.

    Sitelere kalsa yok telefona sim kart taktın olmaz yok kutunun bandını yırttın olmaz vs.

    Kırık vb durumunda iade almak zorunda değiller. 

    Mesafeli Satışlar Yönetmeliği.

    (2) Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

    Yani diyorki sen kullanma talimatına aykırı kullanırsan sorumlusun.

    Aslında telefon olayında zorlasalar belki onuda almayabilirler. 

    Madde 15

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    Bu maddeye göre dolar kuru sürekli değişiyor deyip belki almamakta zorlarlar :)

    Ya ben teknosa dan bi alet aldım bozuk çıktı,, iade etmek istiyorum lakin netten sipariş edip mağazadan teslim aldım. Sanırım mağazaya götürüp iade edersem internet iadesi prosedüru geçerli olacak. Sizce ürün bozuk diyeyim mi? Yoksa iade etmek istiyorum alın bunu mu diyeyim. Bozuk dersem "teknik servis kontrol edecek" falan diye bana uğraş çıkarırlar mi? 

    Ürün Bluetooth hoparlör ve alet sarj olmuyo. Bütün gece şarjda da bıraksam adaptöru çekince kapanıyor. Heralde içindeki batarya kablosu falan çıkmış 

     

    arkadaşlar tekrar selam :) konuyu hortlattım ama yeni konu açmakta istemedim bilgili abiler toplanmış hazır burda.

    şimdi ben iade için sabah teknosaya gittim. dedim işte ürün arızalı iade etmek istiyorum. alalı 15 gün olmadı.  "biz servise yollar tamir ettiririz iade olmaz" dediler. ne saçmalıyosunuz alalı 15 gün olmadı dedim. iyi kontrol edelim dedi, ettiler cidden dediğim sorun var alette. (şarj olmuyo). sonra "biz iade alamıyoruz müşteri hizmetlerini ara " muhabbeti yaptılar. aradım onlarda "servise vericez ürünü onlar rapor verirse bozuk diye iade alcaz" dedi. servisin bana tamir falan edip geri sokmasını istemiyorum bu ürünü, çünkü bozuk olunca başka aldım.

    sizce servise vereyim mi ? yoksa direkt tüketici hakem heyetine mi gideyim ?

     

    Önce servise ver. Ama mutlaka değişim istediğini forma yazdır yoksa hakısz çıkarsın. Direk tüketici hakem heyetine gidersen 5-6 ay bekler sonra red yeme ihtimalin var. Çünkü adamlar sana rapor al demişler. Değiştirmiyoruz  dememişler

Toplam Hit: 1724 Toplam Mesaj: 13
tüketici hakları