Tellcom Sapıttı.
-
ben uydunet'e geçtim . gerçekten hızı ttnet'e göre daha sağlıklı yani hizmeti doğru dürüst sunuyolar . şuana kadar bir problemim olmadı bundan sonrada olucağını sanmıyorum . internet hizmeti olarak türkiyede bence en sağlıklı uydunet ve ttnet bunların dışındakiler hep fos çıktı . gerçekten denemenizi öneririm . zaten uydunet eskiden beri var kablo tv nin internet hizmeti yani kablonetin yeni şekli diyebilirim .
-
uydunet rulez:D
-
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
-----------------------------
hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.
-
sivil_padisah bunu yazdı:
-----------------------------ben turk.net'e geçtim, şimdilik mutluyum :) [www.turk.net]
-----------------------------
hepsi aynı bokun yeşili :)
-
hoca saniyede ortalama 3kb eksik alıyorsun. bunda anormal bişey yok, telefona ulaşsan dahi böyle ufak sorunlarla kimse ilgilenmez. senin hız tespiti yaptığın anda arkplanda güncelleme falan çalışıyor olabilir.
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
-----------------------------
hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.
-----------------------------
hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler... -
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
-----------------------------
hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.
-----------------------------
hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler...
-----------------------------
gayet iyi mi ? google a 5 saniyede giriyorum..
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
-----------------------------
hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.
-----------------------------
hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler...
-----------------------------
gayet iyi mi ? google a 5 saniyede giriyorum..
-----------------------------Virüs falan vardır hocam...
O değerler az uzun bi kablo kullandığın için bile olabilir..
Google a 5 saniyede giriyosan kesin başka bi sebebi vardır.
