Tellcom Sapıttı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    ben uydunet'e geçtim . gerçekten hızı ttnet'e göre daha sağlıklı yani hizmeti doğru dürüst sunuyolar . şuana kadar bir problemim olmadı bundan sonrada olucağını sanmıyorum . internet hizmeti olarak türkiyede bence en sağlıklı uydunet ve ttnet bunların dışındakiler hep fos çıktı . gerçekten denemenizi öneririm . zaten uydunet eskiden beri var kablo tv nin internet hizmeti yani kablonetin yeni şekli diyebilirim .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    uydunet rulez:D

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
    -----------------------------
    hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    sivil_padisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben turk.net'e geçtim, şimdilik mutluyum :) [www.turk.net]


    -----------------------------
    hepsi aynı bokun yeşili :)

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    hoca saniyede ortalama 3kb eksik alıyorsun. bunda anormal bişey yok, telefona ulaşsan dahi böyle ufak sorunlarla kimse ilgilenmez. senin hız tespiti yaptığın anda arkplanda güncelleme falan çalışıyor olabilir.

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
    -----------------------------
    hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.

    -----------------------------
    hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler...

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
    -----------------------------
    hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.

    -----------------------------
    hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler...

    -----------------------------
    gayet iyi mi ? google a 5 saniyede giriyorum..

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hizinitestet speedtest gibi sitelerden ölçüm yapıyorsan bu değerler gayet normal 1024 sınırsız mı kullanıyorsun? eğer öyle ise sanırım almakta birazcık geç kaldın bende tellcom kullanıyorum adamlar yavaş yavaş kendi sistemlerini getiriyorlar bana iki gün internet vermediler buna karşılık sözleşmem bitene kadar 1024 bağlantı fiyatına 2048 bağlantı veriyorlar :D
    -----------------------------
    hayır direk Adsl Hizmet Programı denen zımbırtıdan bakıyorum.. Evet 1024 sınırsız.

    -----------------------------
    hocam modemin ara yüzünde hızı gösterenler var bende zyxel var modemin ara yüzünde telefon hattındaki hızı gösteriyor ki 2048/512 tam görüyorum ancak kablosuz ile bağlandığım için birazcık düşme oluyor bu söylediğin değerler gayet iyi değerler...

    -----------------------------
    gayet iyi mi ? google a 5 saniyede giriyorum..

    -----------------------------

    Virüs falan vardır hocam...

    O değerler az uzun bi kablo kullandığın için bile olabilir..

    Google a  5 saniyede giriyosan kesin başka bi sebebi vardır.


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
Toplam Hit: 4068 Toplam Mesaj: 20