Teoman Bırakıyor..
-
sitedeki yazı fontu o kadar cinski zor okudum
-
Tam Okumadım Ama Sesi Çok iyi gerçekten Bırakması Kötü olmuş
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
sağlam parçaları vardı elemanın. genelde sevmem ama bazı parçaları cuk diye oturur.
kupa kızı sinek valesi
bana ondan bahsetme
rüzgar gülü
gibi...
-----------------------------hassiktir şarkının adı bana öyle bakmaymış. :D
neremden uydurduysam :D
-
gercekten ıyı soyluyodu uzuldum valla... hayırlısı neyse o olsun....
-
üzüldüm ama teo dayanamaz geri döner :)
-
uzun zamandır dinlemiyodum, hayatımda ilk bu herifin kasetini almıştım küçükkene
paramparçaaaaaaaaaaaaaaaa
-
vardır bi nedeni
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
tadında bırakmak iyidir.
-----------------------------kesinlikle..
-
sözlerinin derinine inince neler anlattığını daha net anladığım bir şebnem wardır bir teoman (cem adrianı saymıorum bile <3 ) bu adamın bırakacak olmasına bende üzüldüm açıkcası işini ii yapanlardandı
-
tebrikler süper haber değeri taşıyor.benim de gazım var.
