Tercih Rehberliği 2015
-
yandex in geçtiğimiz senelerde bunun için çok güzel bir hizmeti vardı.. o sene birçok arkadaşa kolayca üniversite tercih anlamında yardımcı olmuştum.. nedense güncellemediler..
-
ingizlice bir bölüm okumak ilerde nasıl bir yardımı olur
Örneğin ingilizce diş hekimliği
-
Atakan bunu yazdı
ingizlice bir bölüm okumak ilerde nasıl bir yardımı olur
Örneğin ingilizce diş hekimliği
sagligi ingilizce okumanin hicbir mantigi yok hocam. Muhendislik olsa neyse. Yurtdisina cikarsin kendini gelistirme amacli ingilizce onemlidir ama saglik uzerine kurulu bolumler icin ingiliizce pek onemli degil. zaten kafanizda bi milyon terim olacak birde ingilizcesiyle ugrasacaksin
-
ndmylmz bunu yazdıAtakan bunu yazdı
ingizlice bir bölüm okumak ilerde nasıl bir yardımı olur
Örneğin ingilizce diş hekimliği
sagligi ingilizce okumanin hicbir mantigi yok hocam. Muhendislik olsa neyse. Yurtdisina cikarsin kendini gelistirme amacli ingilizce onemlidir ama saglik uzerine kurulu bolumler icin ingiliizce pek onemli degil. zaten kafanizda bi milyon terim olacak birde ingilizcesiyle ugrasacaksin
Hoca peki hazırlık okuyup 1.seneye geçerken türkçe diş geçiş hakkımız varmıdır
-
beyler, 176 almıştım aöf için sdfhdsjkfg
şimdi ben çıkabileceği %99 olan ön lisans hangi bölümü yazayım? (sanırım bu puan ile lisans olmuyo)
-
Atakan bunu yazdındmylmz bunu yazdıAtakan bunu yazdı
ingizlice bir bölüm okumak ilerde nasıl bir yardımı olur
Örneğin ingilizce diş hekimliği
sagligi ingilizce okumanin hicbir mantigi yok hocam. Muhendislik olsa neyse. Yurtdisina cikarsin kendini gelistirme amacli ingilizce onemlidir ama saglik uzerine kurulu bolumler icin ingiliizce pek onemli degil. zaten kafanizda bi milyon terim olacak birde ingilizcesiyle ugrasacaksin
Hoca peki hazırlık okuyup 1.seneye geçerken türkçe diş geçiş hakkımız varmıdır
Hocam niye hazırlık okumak istiyorsun ki ? He okuyup geçme durumun var mıdır onu üniversiteye danışman daha iyi olur. Ama diş hekimliği okuycam diye 1 yıl hazırlık okumakta boşa zaman kaybı olur.. :)
-
hadi tercihleri yapın sonuçlar açıklansın da ben kazanmışım gibi sevineyim :D
-
Hocam bugün tercih yaptım makine müh.liği geneli. Yaptığım tercihlerde sıralamam 10-7 bin aşağı gelme olasılığı nedir ?
-
yüzde olarak düşün %30 aşağı ve yukarı gelebilir. ama genelde %10 oynama yapar. kontenjanlarda veya meslekle alakalı büyük bi değişim olmazsa böyle olur.
yani sıralaman örneğin 100bin. muhtemelen geçen yıl 70bin ile 130bin arasındaki yerler olur.
-
Daniel-Koo bunu yazdı
beyler, 176 almıştım aöf için sdfhdsjkfg
şimdi ben çıkabileceği %99 olan ön lisans hangi bölümü yazayım? (sanırım bu puan ile lisans olmuyo)
ön lisansa gitme.
daha önce ön lisansa gitmeye karar verenlerin boğaz köprüsünden kendisini aşağı atması gerektiğini belirtmiştim.
iki yıllık okumayın boşyere biz okuduk adam yerine koyulmuyoruz gidin 4 yıllık okuyun bizim gibi katsayı problemi yaşamıyorsunuz
tekrar hazırlanın sakın 2 yıllık okumayın. çok pis küfrederim giderseniz.
