Terörist Cenazesinde Pkk Gösterisi
-
ŞU OROSPU ÇOCUKLARINI Bİ TUTAMADIM GİTTİ TUNCELİDE ASKERLİK YAPTIM OKADAR GEZDİM Bİ DENK GELMEDİLER ERKEK OLDUKLARINI SANMAM OLSALARDI ZATEN YÜZYÜZE ÇIKARLARDI İŞTE İNSANLIKLARI BUKADAR BUNLARIN. YA O BELEDİYEYE NE DEMELİ ÖNCE GİDİP BELEDİYE BAŞKANININ KAFASINA SIKMALI SONRA ORDAKİLERİNİ TEK TEK VURMALI KEŞKE ELİME Bİ VERSELER ONLARI ONLAR BU DEVLETİ BÖLMEYE ÇALIŞTIKÇA DAHA ÇOK NAMLU SOKULUR BUNLARIN KIÇLARINA BURASI TÜRKİYE CUMHURİYETİ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
-
abi ben bişe sorcam ya. forumda bunlara ana bacı sovmek serbest mi yasak mı ciddi soruyom :D hayır, serbestse .... diilse bişe demiom
-
Önemli Not : Bu Mesaj 16 Yaşından Küçükler İçin Sakıncalıdır ! + 16
Bu orospu cocuklarının varya anneleri yasıosa yatakta ölüse mezarlarında sikeyim böle oc doguran anneyi sikeyim p4 3.2 işlemcinin fanını ona takıyımda ateşini söndürsün a*ısına koduuum fayşeleri ya böle oc dogurcana intihar et daha iyi
-
böyle şerefsiz böyle ibne böyle yalaka insanlar bu ülkenin başında oldukça daha böyle şeyleri çok duyarız. böyle pkk partilerini destekleyenin de böyle posterler falan açtıranında öylelerine müdahale ettirmeyenlerinde bu güzel türkiyeyi bu hale getirenlerinde a.q. kardeşlerim türkiyede böyle piçler var ama unutmayın ki bizim gibi vatan aşığı,canını seve seve vatan uğruna feda edecek ulu önder atatürk` ün emanetçi gençleri oldukça şehitler ölmez vatan bölünmez....
not:(bekleyin apo köpekleri mayısta askerim allah hepinizin .mına koymaya şehitlerimizin öcünü almaya geliyorum.)
bende şehit olursam şimdiden söyleyeceğim tek bişey var. vatan sağolsun
-
bu amcıkların hepsininin ellerini balayıp götlerine ,analarının amlarına kızgın demiri sokacaksın analarının amından çıktıklarına pişman edeceksin,pis bozuyolar ağzımı orospunun evlatları
-
ben bu konuda konusunca ya da baslık acınca silinior. ama bir türk olarak gorevimizi bilmemiz lazım arkadaslar. onlar korkakca kancıkca savasiorlarsa bizimde o sekilde savasan tim lerimizin olması onlar gibi yasayıp onları temizlemesi ve aynı zamanda askeriyeye baglı olması uygun kacmazmı? komando demiorum.... allahtan onlar var, hepsini tutup çükünden indiriolar dagdan asagi. allah onlardan razı olsun benim demek istedigim daha degisik bisi bu komandolarımızdan...
ölen teroristinde mınakkeyyyy.. anasına ve babasına kafam girsin... ben bir gün sehit dusersem benim karsıma cıkmasın ibnea öbür tarafta. hepsinin alayının amk bu serefsizlerin
-
cenazemi onların cenaze namazı kılınıomutyd ? kılınıosa ALLAH jabul ettimi acaba çok merak ediyorum hayır yani ülkesine ihanet eden p.çlerin namazları kılınacağını düşünmüorum...
-
Orospu çocuğu desen orospu cocuklarına hakaret etmiş olacaz hoş leşini bunlara verenler asıl travesti cocukları ne diye veriyorsunuz leşini bırakın a.q ya Türkiye bozmaya başladılar iyice ... AMPULLERİN EFENDİSİ a.q
-
Amkoduklarım. Düşünsenize ABD'de El Kaideli teröristi törenle gömüyorlar? Ecdadını skerler burdaki hükümetin ta ak
-
Adi ŞerefsizLer:@ aLLah Hepsinin BeLasını Versin!
