folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Tesadüf E İnanır Mısınız?



Tesadüf E İnanır Mısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    hoca kesinlikle inanmam okulda bi tartışma konusuydu kimse önümde duramadı hepsini tuş ettim ben inanmam tesadüfe felan hatta bi söz vardı  (kelime yanlışı olabilir)

    tesadüf yokttur tavvsu vardır öyle bişi


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    yunusemre bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca kesinlikle inanmam okulda bi tartışma konusuydu kimse önümde duramadı hepsini tuş ettim ben inanmam tesadüfe felan hatta bi söz vardı  (kelime yanlışı olabilir)

    tesadüf yokttur tavvsu vardır öyle bişi


    -----------------------------
    hepsini tuş ettiğine emin misin.

    bold kelime hangi dile mensup acaba?

    tavassu olmasın sakın o..

    tartışmak istemiyorum :DDD


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    evrendeki ilk hareketten beri neyin ne olacağı belli değil mi düşünsenize?

    evrenin ilk oluştuğu zamanda ben tüm parçacıkları hissedebilen,onların hızlarını,hareket yönlerini,enerjilerini,yapılarını bilen üstün bir varlığım diyelim. e ben o zaman bu sistemi harekete başlattığımda her şey birbirini nasıl etkiler bunları bilebilirim.

    ve hatta insan düşünceleri de beyindeki hareketlilikler olduğundan ,düşüncelerimiz de çevrede ne olduğuna bağlı.

    yani tesadüf falan yok.biz sadece kesinliğini hesaplamanın zor olduğu konularda bu terimi kullanıyoruz o kadar.

    bu konu ilginizi çekiyorsa ;

    adam fawer-olasılıksız adlı kitabı okuyun...


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    hepsini tuş ettiğine emin misin.

    bold kelime hangi dile mensup acaba?

    tavassu olmasın sakın o..

    tartışmak istemiyorum :DDD


    -----------------------------

    evet hoca adımda daha eminim  hepsi tuş hoca bile (gerçi hoca hoca tuş olduda ne oldu kaliteli biri değildi zaten) okulda böyle yarışmalalara beni çağırılar

     çocuklar 6-7 kişi ben tek anası ama hepsi tuş olunca susdular tabiiii  bide hoca var

    bide tartışmak istemiyom demişin yaa koptum yaaaa aklıma geldi   anladın sen  


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
Toplam Hit: 5951 Toplam Mesaj: 45