folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tesbihten Anlayanlar



Tesbihten Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyKo
    HyKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/SARMAL-PIRINC-ISLEMELI-HAKIKI-ERZURUM-OLTU-TASI_W0QQidZZ38071463#aciklama

    bu nasıl agalar baksanıza bir. pirinç işlemeli oltu taşı imiş fiyatı 70


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    HyKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://urun.gittigidiyor.com/SARMAL-PIRINC-ISLEMELI-HAKIKI-ERZURUM-OLTU-TASI_W0QQidZZ38071463#aciklama

    bu nasıl agalar baksanıza bir. pirinç işlemeli oltu taşı imiş fiyatı 70


    -----------------------------

    bende de var pirinç işlemeli 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Ahhh eskileri yokladın be ben ne tesbihler kaybetm lanet olsun.. 

     

    Simsiyah fena ağır gümüş işlemeli bi adet çok ma çok süper fiber kaybettim hem de ellimde oynarken kaybettim.. yada yanımdaki kişi çaldı  herkes imrenirdi satmam için teklifler verirdi satmazdım..

     

    Bi adet has oltu taşı ve altın işlemeli birbirine geçmeli s şeklinde desenleri vardı her tanenin üstünde halka şeklinde  ucunda da altın vardı,, lanet arkadaşımın birine verdim elinden düşürdü ve 2 tane taşı kırıldı 3te 1i kırılmıştı iki tane taşının sonra 1 hafta içinde o tesbihi de kaybettim.. 

     

    Daha yazın elimde olan Gerçek Fil dişi tesbihim vardı, elden ele dolaşmazdı bi ele alıştımı devam ederdi başka ele geçince fil dişi çatlar,  Neyse arabama astım aynaya babam geldi ve güzelmiş dedi aldı kendi arabasına taktı, lanet olsun o güne altın işlemeli fil dişi tesbihim de babamın arabasında yok olmuştu istanbula gellince arabayı talan ettim bütün koltkalrı kaldırdım yoktu..  her birini kaybedişimde cidden çok çok üzüldüm ve evimde şu anda iki oldu işlemesiz ve yine işlemesiz bi adet gerçek kehribar var  diğereri de var da önemsiz kuka falan artık tesbihlerimi çakmecem de saklıyorum elimi bile sürmüyorum kutusundalar, 

     

    Tesbihlerimi kim yürüttüyse de Anasından babasından çıksın ölsünler amk.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    sallamak içinse zincir alsan daha iyi, ben zincir kullanıyorum.

Toplam Hit: 9104 Toplam Mesaj: 25