folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tez Yazmayı Bilen



Tez Yazmayı Bilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    merhaba arkadaşlar aranızda tez yazmayı bilen daha önce yazmış word ü iyi derece kullanmayı bilen birileri var mı ? 

    bir bitime tezimiz var. bunda 20 sayfalık bir yer var düzenlenmesi gerekli. bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı ?


    SYL 184
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    tez yazmayı bilen birileri yokmu allah aşkına ?


    SYL 184
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam bu işler angarya iş oldugu için parayla yapılır.burda olmasada nette parayla yapacak yerler siteler mevcut

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    ayrıca hr üniversitenin sayfasında tez yazım kuralları mevcut dostum. 

    Veya internet kafeler cüzi fiyatlara yapıyorlar mis gibi bu işi. 20 sayfa düzenleme için sanmam ki 2 tl den fazla alsın adam

    Kolay gelsin büyük işkence bu iş :D


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı

    ayrıca hr üniversitenin sayfasında tez yazım kuralları mevcut dostum. 

    Veya internet kafeler cüzi fiyatlara yapıyorlar mis gibi bu işi. 20 sayfa düzenleme için sanmam ki 2 tl den fazla alsın adam

    Kolay gelsin büyük işkence bu iş :D


    kampüsün olduğu sokağa git camlarında yazar zaten tez yazılır diye :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.

    Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?

    Edit:

    http://tez-odev.blogspot.com.tr/

    http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma

    http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html

     

    pcdoktor636 tarafından 12/Haz/14 13:42 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Mersin Üni Kampüs çıkışındaki fotokopi dükkanı 9 tl ye yapıyor. 

    Tez kuralları zaten universite sayfalarında mevcut adamlar oradan bakarak öğreniyor işi.

    Birde bu internet kafede tez yazdırma olayı çoook uzun zamandır var :D çıraklıktan öğreniyorlar artık.


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    birde tam  sorun yaşadığın nedir onu yaz.

    tabi tezi tamamen başkasına yazdıracaksan zaten söylemişler

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.

    Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?

    Edit:

    http://tez-odev.blogspot.com.tr/

    http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma

    http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html

     


    dinlediğim deneyimlerden anlatıyım ;
    danışman hoca aldığı paraya bakıyor zaten (300tl-500tl öğrenci başı hocanın mevkiisine göre değişir )yüksek yapaların bir kısmı başka bir işi olmadığı için yapıyor bir kısmı çalıştığı yerin teşvikiyle yapıyor bir kısmı entelektüel olduğu için yapıyor... asıl akademik düşünen insanlar zaten "köpek gibi" bütün gün hocanın verdiği işler altında canı çıkıyor sınavlara gir arada ders anlat makale çevir araştır
    onun için tavsiyemdir y.lis. yaparken araştırma görevli olmayacak arkadaşlar hocalara yalaka olmasın hoca bişi derse çalışıyorum şurda falan desin :D
    mühendislik bilimlerinde tezin kaliteli olduğunu anlamak istiyorsanız
    1- santez i var mı
    2- üni nin kendi bap ına başvurmuş mu
    3- y.lis. öğr. burs alıyor mu
    4- tezin dili
    5- araştırdığı konuda kaç tane tez var
    gibi gibi kriterlerre bakmak gerekiyor

    akmarky tarafından 12/Haz/14 13:52 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Tez de yazdım, uluslararası makale de yazdım.. 20 sayfa düzenlemecek yer var demek ne:) yani kimse kalkıp da o tezi hayrına düzeltmez. Takıldığın yeri söylersen yardımcı olmaya çalışırız. Tez yazım kurallarında mı sıkıntı var?


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 3058 Toplam Mesaj: 25