Tez Yazmayı Bilen
-
merhaba arkadaşlar aranızda tez yazmayı bilen daha önce yazmış word ü iyi derece kullanmayı bilen birileri var mı ?
bir bitime tezimiz var. bunda 20 sayfalık bir yer var düzenlenmesi gerekli. bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı ?
-
tez yazmayı bilen birileri yokmu allah aşkına ?
-
http://www.nasilyap.net/tez-nasil-yazilir/
http://yukseklisans.com.tr/tezgenelbilgiler.php
http://www.yukseklisans.com/tez-nasil-yazilir.html
http://www.on5yirmi5.com/haber/egitim/universiteler/84096/tez-nasil-yazilir.html
buradakide wordda yazım şekli
http://fbe.kocaeli.edu.tr/dosya/yTYK.pdf
tezin amacı araştırma değilmiydi?
-
hocam bu işler angarya iş oldugu için parayla yapılır.burda olmasada nette parayla yapacak yerler siteler mevcut
-
ayrıca hr üniversitenin sayfasında tez yazım kuralları mevcut dostum.
Veya internet kafeler cüzi fiyatlara yapıyorlar mis gibi bu işi. 20 sayfa düzenleme için sanmam ki 2 tl den fazla alsın adam
Kolay gelsin büyük işkence bu iş :D
-
deja-vu bunu yazdı
ayrıca hr üniversitenin sayfasında tez yazım kuralları mevcut dostum.
Veya internet kafeler cüzi fiyatlara yapıyorlar mis gibi bu işi. 20 sayfa düzenleme için sanmam ki 2 tl den fazla alsın adam
Kolay gelsin büyük işkence bu iş :D
kampüsün olduğu sokağa git camlarında yazar zaten tez yazılır diye :D -
Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.
Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?
Edit:
http://tez-odev.blogspot.com.tr/
http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma
http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html
pcdoktor636 tarafından 12/Haz/14 13:42 tarihinde düzenlenmiştir -
Mersin Üni Kampüs çıkışındaki fotokopi dükkanı 9 tl ye yapıyor.
Tez kuralları zaten universite sayfalarında mevcut adamlar oradan bakarak öğreniyor işi.
Birde bu internet kafede tez yazdırma olayı çoook uzun zamandır var :D çıraklıktan öğreniyorlar artık.
-
birde tam sorun yaşadığın nedir onu yaz.
tabi tezi tamamen başkasına yazdıracaksan zaten söylemişler
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.
Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?
Edit:
http://tez-odev.blogspot.com.tr/
http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma
http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html
akmarky tarafından 12/Haz/14 13:52 tarihinde düzenlenmiştir
dinlediğim deneyimlerden anlatıyım ;
danışman hoca aldığı paraya bakıyor zaten (300tl-500tl öğrenci başı hocanın mevkiisine göre değişir )yüksek yapaların bir kısmı başka bir işi olmadığı için yapıyor bir kısmı çalıştığı yerin teşvikiyle yapıyor bir kısmı entelektüel olduğu için yapıyor... asıl akademik düşünen insanlar zaten "köpek gibi" bütün gün hocanın verdiği işler altında canı çıkıyor sınavlara gir arada ders anlat makale çevir araştır
onun için tavsiyemdir y.lis. yaparken araştırma görevli olmayacak arkadaşlar hocalara yalaka olmasın hoca bişi derse çalışıyorum şurda falan desin :D
mühendislik bilimlerinde tezin kaliteli olduğunu anlamak istiyorsanız
1- santez i var mı
2- üni nin kendi bap ına başvurmuş mu
3- y.lis. öğr. burs alıyor mu
4- tezin dili
5- araştırdığı konuda kaç tane tez var
gibi gibi kriterlerre bakmak gerekiyor -
Tez de yazdım, uluslararası makale de yazdım.. 20 sayfa düzenlemecek yer var demek ne:) yani kimse kalkıp da o tezi hayrına düzeltmez. Takıldığın yeri söylersen yardımcı olmaya çalışırız. Tez yazım kurallarında mı sıkıntı var?
