Tez Yazmayı Bilen
-
Okudugun yerde tez yazim esaslari vardir. Bu esaslar universiteden universiteye degistigi gibi fakultelere gorede degisiklik gosterir.
gokcan tarafından 12/Haz/14 14:02 tarihinde düzenlenmiştir -
pcdoktor636 bunu yazdı
Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.
Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?
Edit:
http://tez-odev.blogspot.com.tr/
http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma
http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html
Tezi düzenliyorlar sadece, internet cafeci olmayan tezi nasıl baştan yazsın :D punto satır aralığı h1 h2 düzenliyor sayfa numarası ekliyor o kadar :D
edit: huhsahau yazıyorlarmış :D sütçü imam sosyoloji tezi yazdırırsın en fazla diye düşünüyorum, derleme yapıyorlardır. Ya da 4.sınıflarda şu adı bitirme tezi olan beş on sayfalık saçmasapan bir ödev var ya, odur.
@konu sahibi: Biz latexte yazıyoruz her şeyimizi, çok rahat oluyor, aklında olsun.
izzmarit tarafından 12/Haz/14 15:33 tarihinde düzenlenmiştir -
izzmarit bunu yazdıpcdoktor636 bunu yazdı
Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.
Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?
Edit:
http://tez-odev.blogspot.com.tr/
http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma
http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html
Tezi düzenliyorlar sadece, internet cafeci olmayan tezi nasıl baştan yazsın :D punto satır aralığı h1 h2 düzenliyor sayfa numarası ekliyor o kadar :D
edit: huhsahau yazıyorlarmış :D sütçü imam sosyoloji tezi yazdırırsın en fazla diye düşünüyorum.
@konu sahibi: Biz latexte yazıyoruz her şeyimizi, çok rahat oluyor, aklında olsun.
Ben de o yüzden yazdım zaten, verdiğim linklere bakarsan düzenleme ayrı, yazma ayrı belirtilmiş durumda.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Ben de o yüzden yazdım zaten, verdiğim linklere bakarsan düzenleme ayrı, yazma ayrı belirtilmiş durumda.
İşte derleme yapıyorlardır ya da adına karizmatik olsun diye tez denen son sınıf ödevidir. Adamakıllı bir yüksek lisans yapıyorsan buralarda yaptıracağın şeyleri kafana atar hocan, yok sadece etiketim olsun diye kadın erkek ilişkileri diye bir "tez" hazırlıyorsan nüfusu 300 olan üniversitelerde ancak o zaman.
-
şimdi aslında olay şu. biz tezi yazdık fakat sayfa düzenlemelerini yapamadık.
örneğin
1. BÖLGESEL ÖZELLİKLER
a. burada yazı
b. burada yazı
c. burada yazı
burada böyle bir sürü yazı dlşakdlşskaşdkaskşk dlşalsşkd lskalşdkslşak lasdkdş asdklşaskdkaşkdlşskadkşsakdşskadklşskadkasşkdlşksakdlşskaşdkşaskdşksa dkşaslk dlşskaşdklşask dlşkaslşkd lşsakldklşska lşdkaslşk dşkaskdsaşkd slakdşaslkda
2. BAŞKA BİR BÜYÜK BAŞLIK
a. burada yazı.
bizimkisi biraz düzensiz oldu düzenlemesini yapamadık :)
sanırım word özürlüyüm. ücret verilecektir bu konuyla ilgili.
-
unbalanced bunu yazdı
Tez de yazdım, uluslararası makale de yazdım.. 20 sayfa düzenlemecek yer var demek ne:) yani kimse kalkıp da o tezi hayrına düzeltmez. Takıldığın yeri söylersen yardımcı olmaya çalışırız. Tez yazım kurallarında mı sıkıntı var?
hocam ne üstüne makale ? bende kısmet olursa yazcam . ıhtıyacım olursa pm atarım
-
Hocam tez yazım kuralları nasıl? mesela büyük başlık küçük başlık öncesi sonrası boşluk var mı varsa ne kadar ? yada yeni sayfada mı başlıyor? Klavuzda bunlar mutlaka vardır ona göre yaptın mı? ona göre yapınca mı güzel gözükmüyor?
-
Yüksek lisans tezi mi 20 sayfa? Yoksa lisans sonu seminer dersi ödevinden mi bahsediyorsun? Her iki halükarda da temize geçirme büyük işkence 100TL versen kimse yapmak istemez. Çünkü onun alıntılaması, fontu, tırnağı, sayfa sırası ıvırı zıvırı derken, bide mükemmeliyetçiysen kafayı yiyorsun. Arada bir hocaya gösterip kontrol ettirmediysen işin yaş.
-
kardes word duzenle duzenle bitmez, ben latex kullaniyorum, tavsiye ederim
-
mizahi bunu yazdı
kardes word duzenle duzenle bitmez, ben latex kullaniyorum, tavsiye ederim
