folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tez Yazmayı Bilen



Tez Yazmayı Bilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Okudugun yerde tez yazim esaslari vardir. Bu esaslar universiteden universiteye degistigi gibi fakultelere gorede degisiklik gosterir.

    gokcan tarafından 12/Haz/14 14:02 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.

    Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?

    Edit:

    http://tez-odev.blogspot.com.tr/

    http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma

    http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html

     

    Tezi düzenliyorlar sadece, internet cafeci olmayan tezi nasıl baştan yazsın :D punto satır aralığı h1 h2 düzenliyor sayfa numarası ekliyor o kadar :D

    edit: huhsahau yazıyorlarmış :D sütçü imam sosyoloji tezi yazdırırsın en fazla diye düşünüyorum, derleme yapıyorlardır. Ya da 4.sınıflarda şu adı bitirme tezi olan beş on sayfalık saçmasapan bir ödev var ya, odur.

     

    @konu sahibi: Biz latexte yazıyoruz her şeyimizi, çok rahat oluyor, aklında olsun.

    izzmarit tarafından 12/Haz/14 15:33 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Madem internet cafe'dekiler bu kadar tez yazıyor, bu adamlara bir fahri master derecesi falan verilsin yazıktır günahtır.

    Ama cidden durumu merak ettim, yani fiyatlar da öyle çok pahalı gözükmüyor, o zaman herkes bu internet cafelerde tez yazdırıyorsa yüksek lisansın falan bir anlamı yok mu? Durum nedir yani tecrübeli müridler ?

    Edit:

    http://tez-odev.blogspot.com.tr/

    http://www.ankaratezyazimi.com/index.php/fiyatlandirma

    http://www.odevtez.com/parayla-ucretli-tez-yazimi.html

     

    Tezi düzenliyorlar sadece, internet cafeci olmayan tezi nasıl baştan yazsın :D punto satır aralığı h1 h2 düzenliyor sayfa numarası ekliyor o kadar :D

    edit: huhsahau yazıyorlarmış :D sütçü imam sosyoloji tezi yazdırırsın en fazla diye düşünüyorum.

     

    @konu sahibi: Biz latexte yazıyoruz her şeyimizi, çok rahat oluyor, aklında olsun.

    Ben de o yüzden yazdım zaten, verdiğim linklere bakarsan düzenleme ayrı, yazma ayrı belirtilmiş durumda.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Ben de o yüzden yazdım zaten, verdiğim linklere bakarsan düzenleme ayrı, yazma ayrı belirtilmiş durumda.

    İşte derleme yapıyorlardır ya da adına karizmatik olsun diye tez denen son sınıf ödevidir. Adamakıllı bir yüksek lisans yapıyorsan buralarda yaptıracağın şeyleri kafana atar hocan, yok sadece etiketim olsun diye kadın erkek ilişkileri diye bir "tez" hazırlıyorsan nüfusu 300 olan üniversitelerde ancak o zaman.


    sigara değil, balık olan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    şimdi aslında olay şu. biz tezi yazdık fakat sayfa düzenlemelerini yapamadık. 

    örneğin 

    1. BÖLGESEL ÖZELLİKLER

    a. burada yazı

    b. burada yazı

    c. burada yazı

             burada böyle bir sürü yazı                            dlşakdlşskaşdkaskşk dlşalsşkd lskalşdkslşak lasdkdş asdklşaskdkaşkdlşskadkşsakdşskadklşskadkasşkdlşksakdlşskaşdkşaskdşksa dkşaslk dlşskaşdklşask dlşkaslşkd lşsakldklşska lşdkaslşk dşkaskdsaşkd slakdşaslkda

    2. BAŞKA BİR BÜYÜK BAŞLIK

    a. burada yazı.

    bizimkisi biraz düzensiz oldu düzenlemesini yapamadık :)

    sanırım word özürlüyüm. ücret verilecektir bu konuyla ilgili.


    SYL 184
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    Tez de yazdım, uluslararası makale de yazdım.. 20 sayfa düzenlemecek yer var demek ne:) yani kimse kalkıp da o tezi hayrına düzeltmez. Takıldığın yeri söylersen yardımcı olmaya çalışırız. Tez yazım kurallarında mı sıkıntı var?

    hocam ne üstüne makale ? bende kısmet olursa yazcam . ıhtıyacım olursa pm atarım


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam tez yazım kuralları nasıl? mesela büyük başlık küçük başlık öncesi sonrası boşluk var mı varsa ne kadar ? yada yeni sayfada mı başlıyor? Klavuzda bunlar mutlaka vardır ona göre yaptın mı? ona göre yapınca mı güzel gözükmüyor?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Yüksek lisans tezi mi 20 sayfa? Yoksa lisans sonu seminer dersi ödevinden mi bahsediyorsun? Her iki halükarda da temize geçirme büyük işkence 100TL versen kimse yapmak istemez. Çünkü onun alıntılaması, fontu, tırnağı, sayfa sırası ıvırı zıvırı derken, bide mükemmeliyetçiysen kafayı yiyorsun. Arada bir hocaya gösterip kontrol ettirmediysen işin yaş.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    kardes word duzenle duzenle bitmez, ben latex kullaniyorum, tavsiye ederim


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    mizahi bunu yazdı

    kardes word duzenle duzenle bitmez, ben latex kullaniyorum, tavsiye ederim

     


    . . .. . ... .
Toplam Hit: 3064 Toplam Mesaj: 25