The Elder Scrolls Online Beta Key(Kaçırmayın)
-
Çok geç kalmışım.. fazla alan mürit abilerimiz yada kardeşlerimiz varsa mesaj atabilirlermi..
-
bugüne kadar açıktı beta zaten. Bitti yani :)
-
Bana mail ile gelen kodu yazayım ilk gören arkadaş alsın
P5JYLA796K5KRGJ9AHF9
-
deja-vu bunu yazdı
bugüne kadar açıktı beta zaten. Bitti yani :)
maalesef durum bu :D
-
Aylık ödeme zımbırtısı olmasa oynamayı çok isterdim ama işte olmaz. Ona bütçe ayıramam.
-
Elimde 1-2 tane kod var arkadaşınızıda davet edin felan diye geldi isteyen olursa vereyim.
Ayrıca oyun bana skyrim tadı vermedi. Bir eksiklik var sanki oyunda çözemedim daha tam olarak,
Edit kapandı zaten :D Unuttum ben onu.
EWELANCHE tarafından 03/Mar/14 14:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Oyunu oynadım. Skyrim oynayanlar hayal kurmasınlar hiç. Skyrimin yanında rezalet bir oyun. (Şahsi fikrim)
-
Oyun zaten WOW gibi paralı olacak. Beta'yı denedikten sonra oynamayacaksanız hiç indirip kurmakla uğraşamayın. Çünkü aylık ödemesi 40 Tl'yi geçiyordu sanırım. ;)
-
Güzel oyuna benziyor bakalım.
-
Beta etkinliği yarın yani
Cuma saat 18:00'de başlıyor ve 17 Mart Pazartesi günü saat 06:00 itibariyle sona erecek.
