folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder The Long Dark Rekorunuz Kaç?



The Long Dark Rekorunuz Kaç?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    henüz oyunu almaya param yetmedi :D 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    henüz oyunu almaya param yetmedi :D 

    Kickass.to da var ordan indirdim 500mb

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    2. Zorluk seviyesinde 4u goremedim. Fakat bir suru bilmedigim sey varmis. Yakin zamanda basina tekrar oturursam 30 u gorurum diyoru.:-)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    patates bunu yazdı

    2. Zorluk seviyesinde 4u goremedim. Fakat bir suru bilmedigim sey varmis. Yakin zamanda basina tekrar oturursam 30 u gorurum diyoru.:-)

    ya fırtınada çıkınca dışarı ölüyorum sürekli, bide hala kurttan nasıl kurtulacağımı çözemedim...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Elbiselerini tamir etmeyi? Dandik elbiselerini parcalayarak yama yapmayi biliyormusun?

    Disarida ates yakilabiliyor isinmak icin.

    Birde kurt olayinda eger bicak almissan onceden avantajli ama ciplak elle cok zorluyo

     Kurtan ya surekli hizli hizli mouse sol tus yapicaksin. Yada biraz sag biraz sol. Sag yaptihinda guc toplayip oyle vuruyo. Ben kisa kisa ikisinede basiyorum sag sol sag sol seklinde hizlica.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    ArduouS bunu yazdı
    patates bunu yazdı

    2. Zorluk seviyesinde 4u goremedim. Fakat bir suru bilmedigim sey varmis. Yakin zamanda basina tekrar oturursam 30 u gorurum diyoru.:-)

    ya fırtınada çıkınca dışarı ölüyorum sürekli, bide hala kurttan nasıl kurtulacağımı çözemedim...

    Kurtlardan kurtulmanın tek yolu var Flare. Korkuyorlar, yanaşmıyorlar sende götüm götüm kaçacaksın o ara uzaklaşacaksın. Ev içinde saklan bir süre. Ayrıca ağırlığın çok oluyorsa kendine bi merkez ayarla unutmayacağın. Yiyecek stoğunu vs oraya istifle. Bi yöne doğru git keşif yap geri dön.

    Edit: Açtım oyunu senin yüzünden bakalım nerde kaldım :D

    interfector tarafından 17/Oca/15 13:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    hacı 1. seviyedemi oynuyorsun? 

    çok klasik yöntem o flare açmak birinci seviyede aynen yanaşmıyorlar. 

    fakat 2 ve 3 te ıssızda gece başlı başına flare yada ateş yakmak kurtları başına üşüştürüyor. ve bende hiç işe taramadı. sadece birkere flare yaktım hala gelirken flarei üzerine attım. ondan korkup kaçtı. ama elimde ışıktan hiç korkmuyo.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    patates bunu yazdı

    hacı 1. seviyedemi oynuyorsun? 

    çok klasik yöntem o flare açmak birinci seviyede aynen yanaşmıyorlar. 

    fakat 2 ve 3 te ıssızda gece başlı başına flare yada ateş yakmak kurtları başına üşüştürüyor. ve bende hiç işe taramadı. sadece birkere flare yaktım hala gelirken flarei üzerine attım. ondan korkup kaçtı. ama elimde ışıktan hiç korkmuyo.

    2. seviye oynuyorum hocam. Flare işe yarıyor. Üzerine yürümeyeceksin ama. Hafiften geri geri adım atacaksın. Bi yerden mutlaka bıçak bul. Kurt saldırdığında geri püskürtmek için işine yarıyor. Save dosyam gitmiş ne güzel silahım vardı be :D Gurt vuruyodum sürekli :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    3 gün amk

    geyiği vurdum yanına bi flare attım ciğer deri gut ne varsa topluyorum amnı koyim flare bitmiş saldırdı kurt kondisyonda yoktu azıma bi güzel sıçtı

    gece ılıkları kapatıp kulaklık kulağınızda oynayın adamın psikolojisini bozuyor oyun

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı

    3 gün amk

    geyiği vurdum yanına bi flare attım ciğer deri gut ne varsa topluyorum amnı koyim flare bitmiş saldırdı kurt kondisyonda yoktu azıma bi güzel sıçtı

    gece ılıkları kapatıp kulaklık kulağınızda oynayın adamın psikolojisini bozuyor oyun

    ya amk 4. güne geldim yine bi eve girdim deli gibi ganimet var 1 gün 2 gün bekledim gitmedi kurtlar sonra bi saldırdılar çıkmak zorundaydım gg 2 kurt birden sikti belamı

Toplam Hit: 4849 Toplam Mesaj: 41