folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Thief Oyunu Çıkmış



Thief Oyunu Çıkmış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Arkadaşlar bilmiyorum başka kimler bekliyor ama thief adlı oyun çıkmış




    http://kickass.to/thief-pc-full-game-nosteam-t8807441.html

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek

    amacı ne bu oyunun?


    Osuranın karşısında sıçmazsan götü yok derler.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hırsızsın hacı abi o kadarını biliyorum :D 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    MorganBlacK bunu yazdı

    amacı ne bu oyunun?

    çok eski bir oyunun yeni serisi hacım.  Assasin Creed in hırsız olduğunu düşün.

    http://www.youtube.com/watch?v=xIVytV5258A

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek

    şuan kuruyom hacı umarım iyidir :D


    Frisky...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Castlevania çıktı la boşverin Thief'i.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    MorganBlacK bunu yazdı

    amacı ne bu oyunun?

    çok eski bir oyunun yeni serisi hacım.  Assasin Creed in hırsız olduğunu düşün.

     

    Ac ile alakası yok daa. Oynanabilirlik olarak AC, buna ve POP'a benzer ama. :)

    Oyunda Gerald(böyle mi yazılıyordu?) adlı karakteri kontrol ediyorsun. Çeşitli senaryolar gereği hırsızlık yapıyorsun. Ayrıca oyunun puslu ve karanlık bir havası vardır ki bu da zaten bizim hırsızın saklanması için oluşturulmuş bir havadır. Öyle adamlara gideyimde dalayım, keseyim biçeyim yoktu eski oyunlarda, bunda da çok değişmemiştir diye düşünüyorum(henüz oynamadım). Gölgeler arasında dolaşır, mumları söndürür, elmasları çalardık. Bu seride epey bir gelişme var yalnız. Kaçırılmaması gereken bir oyun.

    palakan229 tarafından 26/Şub/14 11:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Castlevania çıktı la boşverin Thief'i.

    3D yapmasalardı iyiydi, alışamadım hiç aklıma hala NES ve GBA oyunları geliyor.

    Hiç unutmam aynı yerde zararsız şekilde spawn olan bir yarasa bulup kırbacı ayarlayıp bantlardım tuşu GBA'da, sabaha kadar kendi kendine kasardı. :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Size indirin dedikde biz indiremiyoruz torrent kapalı :D 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Cocuklugumun oyunudur. Uykusuz geceler merhaba


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    Torrent kapalı bende de be yandex gibi bi yere atabilecek biri var mı hayrına

Toplam Hit: 1628 Toplam Mesaj: 14