Thief Oyunu Çıkmış
-
Arkadaşlar bilmiyorum başka kimler bekliyor ama thief adlı oyun çıkmış
http://kickass.to/thief-pc-full-game-nosteam-t8807441.html -
amacı ne bu oyunun?
-
Hırsızsın hacı abi o kadarını biliyorum :D
-
MorganBlacK bunu yazdı
amacı ne bu oyunun?
çok eski bir oyunun yeni serisi hacım. Assasin Creed in hırsız olduğunu düşün.
http://www.youtube.com/watch?v=xIVytV5258A
-
şuan kuruyom hacı umarım iyidir :D
-
Castlevania çıktı la boşverin Thief'i.
-
PanxeR bunu yazdıMorganBlacK bunu yazdı
amacı ne bu oyunun?
çok eski bir oyunun yeni serisi hacım. Assasin Creed in hırsız olduğunu düşün.
Ac ile alakası yok daa. Oynanabilirlik olarak AC, buna ve POP'a benzer ama. :)
Oyunda Gerald(böyle mi yazılıyordu?) adlı karakteri kontrol ediyorsun. Çeşitli senaryolar gereği hırsızlık yapıyorsun. Ayrıca oyunun puslu ve karanlık bir havası vardır ki bu da zaten bizim hırsızın saklanması için oluşturulmuş bir havadır. Öyle adamlara gideyimde dalayım, keseyim biçeyim yoktu eski oyunlarda, bunda da çok değişmemiştir diye düşünüyorum(henüz oynamadım). Gölgeler arasında dolaşır, mumları söndürür, elmasları çalardık. Bu seride epey bir gelişme var yalnız. Kaçırılmaması gereken bir oyun.
palakan229 tarafından 26/Şub/14 11:32 tarihinde düzenlenmiştir -
KrypT bunu yazdı
Castlevania çıktı la boşverin Thief'i.
3D yapmasalardı iyiydi, alışamadım hiç aklıma hala NES ve GBA oyunları geliyor.
Hiç unutmam aynı yerde zararsız şekilde spawn olan bir yarasa bulup kırbacı ayarlayıp bantlardım tuşu GBA'da, sabaha kadar kendi kendine kasardı. :D -
Size indirin dedikde biz indiremiyoruz torrent kapalı :D
-
Cocuklugumun oyunudur. Uykusuz geceler merhaba
-
Torrent kapalı bende de be yandex gibi bi yere atabilecek biri var mı hayrına
