Thief Oyunu Çıkmış
-
o kadar guzel bir oyun mu ya bu? ac oynadim fakat bu bana ole cok aksiyonlu gelmedi.
-
:> http://ia600809.us.archive.org/7/items/thief-reloaded/thief-reloaded.rar
Eğer indirme başlamazsa https yapıverin.
http://rld-games.net/thief-2014-full-unlocked/
HyP-X tarafından 26/Şub/14 15:07 tarihinde düzenlenmiştir -
NigraSilva bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Castlevania çıktı la boşverin Thief'i.
3D yapmasalardı iyiydi, alışamadım hiç aklıma hala NES ve GBA oyunları geliyor.
Hiç unutmam aynı yerde zararsız şekilde spawn olan bir yarasa bulup kırbacı ayarlayıp bantlardım tuşu GBA'da, sabaha kadar kendi kendine kasardı. :DKürdan sıkıştırmak da işe yarıyordu :D
Toplam Hit: 1629 Toplam Mesaj: 14
