THQ İFLAS Etti!
-
Oldukça uzun bir dönemdir zor günler geçiren THQ malesef iflas ettiğini açıkladı.Firmanın sahip olduğu stüdyolar da dahil olmak üzere varlıkları satılığa çıkartıldı. Firmanın ilk talibi ise Clearlake Capital Group oldu. THQ'nun şu anki piyasaya değeri 60 milyon dolar olarak açıklanırken, Clearlake Capital Group'un bu miktarı ödemeyi kabul ettiği belirtiliyor. Buna rağmen anlaşma gereği 30 gün içinde THQ için daha yüksek bir teklif veren firma THQ'nun sahibi olabilecek. Yani EA veya Activision gibi devler de bir teklifte bulunabilir. THQ'nun patronu Jason Rubin ise Company of Heroes 2, Metro: Last Light ve South Park : The Stick Of Truth gibi önemli oyunların geliştirilmesine devam edileceğini ve THQ bünyesindeki stüdyoların da açık kalacağını açıkladı. -alıntı; bölümsonucanavari -
vay anasını be :S üzüldüm hakikaten oyunları devam edicek bile olsa böyle anılması kötü bence ...
-
CoH serisinin bir hastası olarak gerçekten üzüldüm. Metro 2033 oyununun aktivasyon kodlarını bedava dağıtmalarının nedeni buymuş demek ki. Yazık olmuş :P
Diğer taraftan EA alırsa ortalığı batırır bence :) Activision alırsa daha iyi olur gibi geliyor bana :P İstese CoD serisinden kazandığı gelirle çok rahat alır :P
-
Saints Row :(((
-
Çok güzel oyunlar geliştirmişti(İflasa yakın ücretsiz oyun bile dağıttı), yazık olmuş.
Ama aslında humblebundle ile baya kazanmadı mı ki acaba?Keşke Valve satın alsa (Not : Ciddiyim)
-
darksiders 2 oyununu aldım destek olayım diye yetmemiş demek :P
-
humble bundle da kurtarmadı adamları..
-
Hayatımda orjinal oyun almadım. Benim yüzümden battılar.. Batma diyeydiiim ühü..
Allahın 1 ve 0 larından para vurmaya çalışırsanız böyle olur. cık cık..
-
sadece sahipleri değişmiş bir nevi..
-
Çok kaliteli oyunları vardı ya. Yeni sahipleri bunu bozmaz inşallah.
-
humble bundle ile 5 milyon dolar topladılar ama yetmemiş demekki.
Neyse batmadan aldık humble bundle dan baya güzel oldu.
