folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ticari Pilot Lisansı Alarak Yolcu Uçağı Pilotu Olmak



Ticari Pilot Lisansı Alarak Yolcu Uçağı Pilotu Olmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo

    Merhaba Hocalar,

    Şuanda üniversite okuyorum. Üni bittikten sonra Pilotaj okuyup Pilot olmayı düşünüyorum.

    Bu konu hakkında bilgisi olanlar varsa onlara bir kaç soru sormak istiyorum, bilgisi olmayıpta görüş bildirmek isteyenlerinde başımın üstünde yeri var.

     

    CPL (ticari pilot lisansı) almak için 1. Sınıf sağlık serfitikamın olması lazımmış. Ben gözlük kullanıyorum ve bi tane gözüm çok az görüyor. %80 görmüyor gibi. Diğer gözümle normal gündelik hayatımı sürüyorum. Bu sıkıntı olur mu ?

    - Pilotaj okuduktan sonra mesleğim hazır olur mu ? THY de çalışmak istiyorum.

    - Pilotajı yurt dışında mı okumalıyım Türkiye de mi okumalıyım karar veremiyorum. Sizce ne yapmalıyım ?

    - Evlendikten sonra evlilik hayatım çok mu kötü olur ?

     

    Saygılar..


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Birçok bilgiye burdan ulaşabilirsin dostum,ayrıca mesai saatleri içerisinde tlf ile irtibata geçip bilgi alabilirsin.

    http://www.thkucusokulu.com/


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    hocam istersen rene ye pm at.

    bir zamanlar oda pilot ucak diyip duruyordu :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    haci istedgin her soruyu rene ye sor. Bildigim onun pilot lisansi var.

    Pilot konusu oldugundan birazdan gelir.

     

    Benim bildigim gozde sorun varsa pilot olamadigin. 1993 te goz yuzunden H.H.O. nu kaybetmistim. Ama o savas pilotuydu, ticari pilot farkli olabilir.

    Ve evet, evlendiginde evlilik hayatin pek saglikli olmayabilir ama bu evlenecegin kisiye gorede degisen bir durumdur.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    sniperscope bunu yazdı

    haci istedgin her soruyu rene ye sor. Bildigim onun pilot lisansi var.

    Pilot konusu oldugundan birazdan gelir.

     

    Benim bildigim gozde sorun varsa pilot olamadigin. 1993 te goz yuzunden H.H.O. nu kaybetmistim. Ama o savas pilotuydu, ticari pilot farkli olabilir.

    Ve evet, evlendiginde evlilik hayatin pek saglikli olmayabilir ama bu evlenecegin kisiye gorede degisen bir durumdur.

    hocam öncelikle herkese teşekkür ediyorum attığınız cevaplar için. şöyle ki savaş pilotu olamıyorum, askeri pilot olamıyorum. fakat bi ihtimal var ki yolcu uçağı pilotu olurum belki.


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    dostum gözluk varsa olmaz o iş 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    şevkini kırmiyim dicemde farkındamısın 0,25 demiyosun %80 diyosun ?

    kesinlikle dalga geçmek için söylemiyorum sakın yanlış anlama ama bu durumdakilere bildiğim kadarı ile araba ehliyeti bile vermiyorlar ??

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    ErotikPanda bunu yazdı

    şevkini kırmiyim dicemde farkındamısın 0,25 demiyosun %80 diyosun ?

    kesinlikle dalga geçmek için söylemiyorum sakın yanlış anlama ama bu durumdakilere bildiğim kadarı ile araba ehliyeti bile vermiyorlar ??

    hocam yuvarlak hesap söylüyorum. ehliyetim var :) diğer gözde sıkıntım olmadığı için hiç bir problem olmuyor.


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam bölümün mühendislik ise thy direk kursuna başvurabiliyorsun ve parada vermiyosn :) ama muhendisliklik mezunu degilsen vede thy dede saglam bi torpilin yoksa thy unut başka firmalara bak derim sana. Thy nin verdigi maaş ise gayet dudak uçuklatan cinsden diyim :))

     

    Not: kursa direk kayit oliyosun dedigim sinavina girme hakkin :)

    Ccaglayan tarafından 31/Eki/12 18:17 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Yahoo bunu yazdı
    ErotikPanda bunu yazdı

    şevkini kırmiyim dicemde farkındamısın 0,25 demiyosun %80 diyosun ?

    kesinlikle dalga geçmek için söylemiyorum sakın yanlış anlama ama bu durumdakilere bildiğim kadarı ile araba ehliyeti bile vermiyorlar ??

    hocam yuvarlak hesap söylüyorum. ehliyetim var :) diğer gözde sıkıntım olmadığı için hiç bir problem olmuyor.

    Hocam kardeşimi eskişehirde plotaj ön eleme mülakatına soktum sol göz 0,50 olduğu için en başta elendi.

    inşallah bir çözümü vardır..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Askeriyeyi geçin, askeriye süpermeni bile gözünden eleyebilir.

    Sen CPL değil ATPL alacaksın, kargocu değil yolcu ucağı pilotluğundan bahsediyorsun...

    ATPL için ICAO Ek-1'e göre 1. sınıf sağlık raporu alman lazım, ICAO Ek-1'i araştır.

    THY'ye girmek istiyorum vs gibi bi dünya yok hocam, başarılı bir öğrenci olur sınavları geçersen bi ihtimal.

    Valla bizim hocalarla en son muhabbeti geçtiğinde 18 günde 2 gün eve gittiklerini söylüyorlardı :)

    Pilotluk uzaktan güzel görünmesine karşılık ticari dolmuşun uçan hali, sende uçan dolmuş şöförü oluyorsun :)

    Şahsen bana amelelik geliyor, bir zamanlar diyordum olsam mı başvursam mı diye ama, sonra baktım 10 sene bilgisayarı gidip uçmak için mi okudum dedim... Kafaya koydum 10 yıla kendi planörümü alacam ben zaten...

    Kimsenin mesleği hazır değil 4 yıllık mezunu, mühendislik mezunu vs isen, o zaman ihtimaller yükselir.

    renegadealien tarafından 31/Eki/12 18:33 tarihinde düzenlenmiştir

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 1965 Toplam Mesaj: 14